یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار شهرستان مارگون خبر داد که فرماندار شهرستان مارگون در مسیر سیل تخلیه و ساکنانش در جاهای امن اسکان داده شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست و نهمین روز از اسفند به ممنوعیت سرمایه‌گذاری اتباع در استان‌های ممنوعه، درمان سرپایی 479 نفر توسط نیروهای هلال احمر، 177 کشته و 6200 مصدوم در تصادفات رانندگی 5 روز گذشته، اجرای رتبه‌بندی برای 5306 بازنشسته آموزش و پرورش، انتقال 9 زندانی ایرانی از ارمنستان و ژاپن به کشور و سیل در کمین 5 استان پرداخته است.

وب‌گاه عصر ایران

شبکه رووداو گزارش داد بارش باران و موج سیل به قدری در دهوک در شمال عراق شدید بوده که آب وارد برخی خانه‌ها و مغازه‌ها شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس هواشناسی از بارش شدید و نسبتا شدید باران در تمام استان‌ها به جز نواحی جنوب شرقی کشور و احتمال وقوع سیل در پنج استان خبر داد

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با بارش باران در لرستان، سطح آب در روخانه خرم‌رود بالا آمده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

2 روستا در کهگیلویه و بویراحمد و یک منطقه در لرستان به دلیل احتمال رانش تخلیه شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمودی گفت: نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر تا ساعت 15:30 دقیقه امروز سه‌شنبه به 200 نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی امدادرسانی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه مشکلی در تأمین برق کشور وجود ندارد، تصریح کرد: شبکه سراسری برق پایدار و با همکاری وزارت نفت سوخت گاز برای کلیه نیروگاه‌ها در حال تأمین است. رجبی مشهدی همچنین از آماده باش نیرو‌های عملیاتی و فنی در مناطق غربی کشور خبر داد و گفت: با وجود تعطیلات نوروز، همکاران صنعت برق برای پایدار نگه داشتن شبکه در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به سیل و آبگرفتگی در 5 استان از امدادرسانی به بیش از 200 نفر خبر داد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش باران شدید و رانش زمین منجر به تلف شدن 20 راس گوسفند در گیلانغرب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رودخانه فصلی اندیمشک طغیان کرد رودخانه فصلی اندیمشک طغیان کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر در طرح نوروزی 1403، از 24 تا 29 اسفند ماه به 312 هزار و 234 نفر خدمات امدادی ارائه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی به نسبت قوی و کاهش 3 تا 6 درجه‌ای دمای هوا در استان خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش شدید باران از بامداد امروز و بالا آمدن آب رودخانه «کشکان» باعث مسدودشدن راه ارتباطی و قطع آب آشامیدنی پنج روستا از توابع شهرستان معمولان شد.

خبرگزاری تسنیم

در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی با احتمال وقوع سیل در استان‌های ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، هلال احمر در آماده‌باش قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی صنعت آب گفت: شهروندان باید متناسب با فعالیت سامانه‌های بارشی، زمان، مسیر و مقصد سفرهای خود را انتخاب و از توقف در حاشیه جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.