یک‌شنبه 13 خرداد 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عصر ایران

اعتراض‌هایی در محیط کارگری وجود داشته، بعضی از این اعتراضات تا جایی که بنده سراغ دارم اعتراضات به جایی بوده؛ اعتراض تاخیر حقوق، اعتراض واگذاری غلط... این کمک به نظام و دولت و آگاه کردن نظام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جیمز گان در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده برای نقش سوپرمن دنبال کسی است که انسانیت داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«جوزف کوئین» به تیم بازیگران «گلادیاتور 2» پیوست.

وب‌گاه عصر ایران

از خوانندگی رییس جمهوری کره جنوبی تا گرسنگی برای ملاقات مسیح (ع) در کنیا

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آثار رسیده به بخش مسابقه فیلم‌های مستند نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار بررسی و انتخاب شد‌.

وب‌گاه عصر ایران

هر قطعنامه‌ای که تصویب می‌شود بر مبنای درک عمیق نیست و به همین دلیل نتایج مطلوبی ندارد و همواره بی‌اثر می‌ماند. شورای امنیت سازمان ملل باید به جای این قطعنامه‌ها، تحریم‌های مالی و دیپلماتیک را علیه مقام‌های ما بردارد.

وب‌گاه عصر ایران

پس از رسیدن به محل حادثه دسته‌بندی (تریاژ) مصدومان انجام گردید. مصدومان حادثه توسط 23 نفر از همکاران مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند. این حادثه 26 نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشت که در زمان حاضر حال 5 نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

وب‌گاه عصر ایران

گابریل گارسیا مارکز که در سال 1982 برنده جایزه نوبل ادبیات شد با آثاری همچون «صد سال تنهایی»، «عشق سال‌های وبا» و «خاطره دلبرکان غمگین من» شناخته می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

همه موفقیت‌ها باید در زندگی روزمره مردم، نمود عینی داشته باشند چنان که ناکامی‌ها اولین بروز و ظهورشان در سفره مردم است. وقتی مرغ گران می‌شود، جایش سر سفره‌ها خالی می‌ماند و همه متوجه می‌شویم در فراوانی آن هم حضورش را بر سفره درک می‌کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که شهروندان تهرانی همیشه به این دوربین‌ها بدبین بوده‌اند اما در دنیا این دوربین‌ها، باعث کاهش حضور پلیس در سطح شهر و نظارت هوشمند می‌شود و کمک زیادی به شناسایی مجرمان کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

این ممنوعیت تردد طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تا 26 اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

ابزار‌های کشف شده در این مقبره یک بسته کامل از تجهیزات بسیار ارزشمند پزشکی مربوط به دوران روم باستان هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کتابی درباره یکی از سال‌های مهم زندگی «ویلیام شکسپیر» به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس جایزه ادبی «بیلی جیفورد» به عنوان اثر برنده برندگان انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم

شکرخدا گودرزی بازیگری که نقش امام خمینی (ره) را بازی کرده به علت مشکلات قلبی و عروقی راهی بیمارستان می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: زری برومند بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که برای بازی در آثاری چون «کفش‌های میرزانوروز» و «عقاب‌ها» شناخته می‌شود، می‌گوید: هرگز برای هیچ نقشی وجهی دریافت نکردم و حتی در فیلم «عقاب‌ها» بخش عمده‌ای از هزینه‌ها را هم از آنجایی که پروژه پول آنچنانی برای تولید نداشت خودم متقبل شدم.