یک‌شنبه 13 خرداد 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجازی فر گفت: تلویزیون مخاطبان گسترده‌ای دارد و حق این مخاطبان است که به صورت رایگان بهترین‌ها را ببینند.

وب‌گاه عصر ایران

در این سال‌ها هم مذاکراتی بین طرفین در موضوعاتی از جمله موضوعات حقوقی، دعاوی و خسارات انجام شده است. این مذاکرات به صورت طبیعی تا الان انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم

پیگیری‌ها برای پخش سریالِ «عاشورا» یا همان نسخه سریالی «موقعیت مهدی» ادامه دارد و هادی حجازی‌فر کارگردان و بازیگر نقش اصلی این پروژه، پاسخ داد.

وب‌گاه عصر ایران

موسسه لگاتوم، رفاه را در سه حوزه، یعنی جامعه فراگیر، اقتصاد آزاد و شهروندان توانمند مورد مطالعه قرار داده است. بدترین سقوط برای لبنان اتفاق افتاده که با 24 پله سقوط از جایگاه 88 در سال 2013 به جایگاه 112 در سال 2023 رسیده است. ایران هم نسبت به سال 2013 با 3 پله سقوط به جایگاه 126 جهان رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده عالی اتحادیه اروپا خواست تا ایران از اعدام شارمهد خودداری کند و بدون تاخیر حقوق اساسی وی ذیل قوانین بین‌المللی را مهیا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علیرضا دبیر در طول دوران چند ساله ریاست خود بر فدراسیون کشتی هیچگاه شأن این جایگاه را حفظ نکرده است، یک روز با نوع پوشش، یک روز با نوع برخورد و یک روز با ادبیات خاص خود و این یعنی اینکه او پس از این همه سال حضور در کشتی یا نمی‌داند در چه جایگاهی قرار دارد یا اینکه خودش را به ندانستن زده است. شاید هم اینقدر پشت گرمی و اتکا دارد که به خود اجازه می‌دهد هر کاری دلش خواست انجام دهد و هرچه...

وب‌گاه عصر ایران

اگرچه تحلیلگران پیش‌بینی نمی‌کنند که در کوتاه‌مدت بتوان دلار را از تجارت نفتی حذف کرد، اما آنچه بیشتر می‌گویند این است که بازیگر دیگری در شهر وجود دارد. با وجود روند آهسته کاهش هژمونی دلار، انتظار سقوط دلار در آینده نزدیک وجود ندارد، چراکه در حال حاضر هیچ جایگزینی برای دلار وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

پنجاهمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «تصویری از یک انقلابی» از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت صمت با صدور اطلاعیه‌ای این ادعا را کاملا کذب خواند و تاکید داشت که این موضوع را پیگیری حقوقی خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

حرف بی‌حساب را باید متناسب با «نادرستی سخن» برخورد کرد اما سخن کیلویی را باید متناسب با «آثار نادرستی سخن» برخورد کنند. آثار کلام مهم‌تر از خود کلام است. اتهام گوینده اولی خبر غلط است و اتهام گوینده دوم تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت روانی.

وب‌گاه عصر ایران

ضمن پوزش و عذرخواهی از کلیه دغدغه‌مندان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی، تعهد می‌کنیم با هماهنگی‌های انجام شده با نهادهای نظارتی و انتظامی در اسرع وقت با مسببین شناسایی شده این هنجارشکنی قاطعانه برخورد جدی صورت پذیرد و نتایج آن نیز قطعا به امت حزب الله و دلسوز استان اعلام می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

سامانه پدافند هوایی اسکای‌نکس توسط شرکت آلمانی راین‌متال برای محافظت از دارایی ها و زیرساخت های ارزشمند و حیاتی در برابر طیف گسترده ای از تهدیدات هوایی طراحی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

این ویروس اسهال و استفراغ ایجاد می‌کند و شدیدترین نوع اسهال و استفراغ ویروسی به وسیله این ویروس ایجاد می‌شود

وب‌گاه عصر ایران

در این عملیات ناوشکن بایندر نیروی دریایی ارتش با حکم قضایی، کشتی متخلف را که با پرچم جزایر مارشال در حال فرار بود، توقیف و به آب‌های ساحلی جمهوری اسلامی ایران هدایت کرد.