یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

افتتاحیه سیزدهمین دوره از جشنواره فیلم مردمی عمار به صورت زنده از شبکه افق، نمایش و تلوبیون پخش‌خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

در این هفته مصوبه بسیار خوبی در شورای هنر داشتیم که پذیرش نظام استاد شاگردی در آموزش های هنری بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر فجر منطقه‌ای 2 با تاکید بر آنکه در شرایط فعلی اقتصاد هنر نمایش به ویژه در استان‌ها و شهرستان‌ها؛ تئاتر یعنی عشق به‌علاوه ضرر! تصریح کرد: اما با این حال، معتقدم هنرمند واقعی باید برای رشد و تعالی تئاتر تمام کوشش خود را به کار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: فعالیت‌های هنری و موسیقی از سر گرفته شده و همکاران ما در دفتر موسیقی سایت فروش بلیت برای کنسرت‌های مختلف را فعال کرده‌اند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینما گفت: حاج قاسم سلیمانی فیلم به وقت شام را دید و من چشمان اشک آلود او را پس از تماشای فیلم دیدم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دو بازیگر فیلم اقتباسی و برنده اسکار «رومئو و ژولیت» در سال 1968 از کمپانی پارامونت به خاطر کودک آزاری شکایت کردند و خواهان دریافت غرامت چند صد میلیون دلاری شده‌اند.

وب‌گاه الف

چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر امسال با 75 فیلم متقاضی حضور در بخش ملی جشنواره، از 12 تا 22 بهمن ماه 1401 در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فعالیت‌های هنری از سرگیری فعالیت‌های موسیقی را داشتیم و همکاران ما در دفتر موسیقی سایت فروش بلیط برای کنسرت‌های مختلف را دارند فعال می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: روس‌ها با ساخت فیلمی به نام چالش از هالیوودی‌ها جلو زدند تا فیلمی را برای اولین بار در کیهان (بی‌کران فضا) بسازند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو؛ ساسان فلاح فر کارگردان و فیلم سازی مطرح و باسابقه حوزه مدافعین حرم و جبهه مقاومت با ساخت مستندی با عنوان ردی از یک مرد که در برخی از سینما‌ها و شبکه‌های تلویزیونی اکران و روی آنتن این روز‌ها به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم به اکران و به روی آنتن می‌رود به گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو نشست. وی در مورد نحوه مواجهه فیلمسازان و روایت این قهرمان بزرگ...

خبرگزاری مهر

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دومین جشنواره کشوری تئاتر درسی در سطح مدارس ابتدایی و کانون های فرهنگی تربیتی در حال برگزاری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی خرم‌دل روزنامه نگار نوشت: علی آقا! وقتی 20 دقیقه با طحال پاره برای ایران بازی کردی و بعدش برای اینکه پول بیمارستان ندهند، با سرم به تهران آوردنت، فکر می‌کردی روزی آقای گل جهان شدنت را به حساب قدت بگذارند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جرمی رنر که به دلیل تصادف در طوفان آمریکا در بیمارستان بستری بود و در وضعیت بحرانی به سر می‌برد، از زیر تیغ جراحان خارج شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز گذشته با وجود سیگنال های منفی برجامی قیمت دلار افزایش قابل توجهی را ثبت نکرد و به سمت عقب برگشت.