سه‌شنبه 17 مهر 1403

شایسته نیست نام قرارگاه خاتم در کنار فکر انتقال آب باشد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
شایسته نیست نام قرارگاه خاتم در کنار فکر انتقال آب باشد

نماینده اهواز با اشاره به طرح‌های انتقال آب از خوزستان گفت: انتظار می‌رود که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در این گونه قراردادها حضور نداشته باشد و به صورت شفاف اعلام شود که هیچ‌گونه حضوری در پیمان‌های انتقال آب از خوزستان ندارد و نخواهد داشت.

سیدکریم حسینی در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون که امروز (21 آبان‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: دو شهر اهواز و کارون در برهه‌های مختلف نهضت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صدر بوده‌اند؛ امیدواریم با اجرای این پروژه در این دو شهر، شاهد رفع مشکلات در این حوزه باشیم.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: انتظار می‌رود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به عنوان متولی اجرای کار، این پروژه را به پیمانکاران دسته دوم و سوم ندهد تا قرارگاه را به عنوان مجری کار به معنای واقعی ببینیم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در سطح کشور در اجرای پروژه‌ها، نگاه پیمانکاری نبوده است و امیدواریم در خوزستان هم شاهد این نگاه نباشیم.

وی افزود: با توجه به مشکلات و وضعیت اقتصادی کشور، ممکن است در اجرا و ادامه این پروژه با مشکلات اعتباری و تخصیص مواجه شویم که انتظار می‌رود قرارگاه به این موضوع توجه کند.

حسینی گفت: امروز چندش‌آورترین کلمه بین مردم خوزستان، انتقال آب است؛ برای قرارگاهی که به نام مقدس خاتم‌الانبیاء (ص) مزین است و به نهاد مقدس سپاه منصوب است، شایسته نیست که این نام در کنار فکر انتقال آب و تصمیمات غیرکارشناسی، ناعادلانه و غیرمنطقی شورای عالی آب باشد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در این گونه قراردادها حضور نداشته باشد و به صورت شفاف اعلام شود که هیچ‌گونه حضوری در پیمان‌های انتقال آب از خوزستان ندارد و نخواهد داشت.

انتهای پیام