چهارشنبه 18 مهر 1403

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جیرفت پلمب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جیرفت پلمب شد

جیرفت - ایرنا - رییس مرکز بهداشت جیرفت از پلمب شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا خبر داد.

فرزانه برخوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمان آغاز اجرای محدودیت‌های ستاد ملی کرونا، چند مرحله بازدید از وضعیت شرکت نفت جیرفت انجام شد که متاسفانه هر بار شاهد ازدحام زیاد جمعیت بودیم. وی تصریح کرد: شرکت نفت اخطارهای لازم برای رعایت نکردن مصوبات ستاد ملی کرونا را دریافت کرد ولی متاسفانه به این تذکرات هیچ توجهی نکرد. رییس مرکز بهداشت جیرفت ادامه داد: طی هماهنگی با ستاد کرونای شهرستان، این شرکت دولتی پلمب شد. وی حفظ سلامت مردم را اولویت کاری مسوولان برشمرد و اظهار داشت: در زمینه سلامت مردم با هیچ دستگاه دولتی و خصوصی تعارف نداریم. برخوری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و از سه هزار و 698 مورد بازرسی مشترک از اصناف مختلف در راستای مقابله با ویروس کرونا طی هفته گذشته خبر داد و گفت: در این بازدیدها یکصد و یازده واحد صنفی توسط کارشناسان بهداشت محیط پلمب شد.

«لازم به ذکر است، رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جیرفت با وجود تماس‌های مکرر خبرنگار ایرنا، حاضر به انجام مصاحبه و ارائه توضیح در خصوص نحوه توزیع نفت سفید نشد» شهرستان جیرفت در فاصله 230 کیلومتری جنوب استان کرمان واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*