چهارشنبه 18 مهر 1403

شناسایی یک هزار و 164 فقره انشعاب آب غیرمجاز در زنجان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شناسایی یک هزار و 164 فقره انشعاب آب غیرمجاز در زنجان

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سال گذشته یک هزارو 164 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در سطح شهرهای استان شناسایی شد.

علیرضا جزء قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین تعداد انشعابهای غیرمجاز شناسایی شده در سال گذشته بین 21 شهر استان زنجان مربوط به شهر ابهر بود.

وی شمار انشعاب های آب و فاضلاب غیرمجاز شهر ابهر را 392 فقره بیان کرد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: شهرهای زنجان و قیدار در انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی به ترتیب در ردیف های دوم و سوم قرار دارند.

جزء قاسمی، تعداد انشعاب غیرمجاز در شهر زنجان را 291 فقره و قیدار را 169 فقره برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: از یک‌هزار و 164 فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی شده در سال گذشته 548 فقره تبدیل به مجاز شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، تعداد کنتورهای خراب موجود در شهرهای استان تا پایان سال گذشته را بیش از 6 هزار دستگاه بیان کرد و گفت: بیش از پنج هزار و 500 دستگاه از این کنتورها تعویض شد. جزء قاسمی به معافیت برخی مشترکان تحت پوشش نهادهای خدماتی از پرداخت حق انشعاب اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته بیش از 180 مورد معافیت برای این مشترکان از سوی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر گرفته شده بود. به گزارش ایرنا، این شرکت بیش از 279 هزار و 622 فقره انشعاب آب در 21 شهر استان زنجان دارد.

*س_برچسب‌ها_س*