شنبه 7 مهر 1403

شهادت سید حسن نصرالله با کلید رمز سازمان ملل انجام شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
شهادت سید حسن نصرالله با کلید رمز سازمان ملل انجام شد

آیت‌الله سید عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در مصاحبه با شبکه خبر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله گفت: آقای نصرالله شهید زنده بود و شهادت حقش بود. بیش از چهل سال است که ایشان در مسیر شهادت فی سبیل‌الله حرکت کرد لذا شهادت وی آن هم توسط رژیم خبیث صهیونیستی با بمب‌های آمریکایی و با کلید رمز سازمان ملل و با هماهنگی آمریکا دور از انتظار نبود.

وی اظهار کرد: برخلاف حقوق بین‌الملل و بدون درنگ با استفاده از بمب‌های آمریکایی سنگرشکن و با قساوت تمام این جنایت اتفاق افتاد.

آیت‌الله کعبی بیان کرد: وجدان‌های بیدار در مقابل آمریکا و صهیونیست‌ها صف‌آرایی می‌کنند. طوفان‌الاقصی به طوفان آزادگان تبدیل شده و همه انسان‌های آزاده و مقاومت اسلامی یکپارچه می‌شود و به رژیم صهیونیستی ضربه‌های سنگینی وارد می‌کنند. سید حسن نصرالله مالک اشتر مقاومت بود. خنده‌های طولانی این دشمن پست به گریه‌های طولانی تبدیل می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عهد مقاومت برای فتح قدس و ظهور امام زمان (عج) نزدیک شده‌ایم و با این شهادت ملت‌ها بیدارتر می‌شوند و حزب‌الله قوی‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: شخصیت آقای نصرالله چندبعدی است و از یک بعد از آیت‌الله محمدباقر صدر و شهید سید عباس موسوی است. از سویی در حوزه علمیه قم در مکتب آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله مصباح اندوخته‌هایی دارد، اما مکتب بیدارگر امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب به نگاه تمدنی امام عظیم‌الشان و رهبر انقلاب را در باورها، ارزش‌ها، در سبک مدیریتی و در میدان پیاده کرده است.

آیت‌الله کعبی اظهار کرد: آقای نصرالله همه سجایای نیکو حاج قاسم سلیمانی را در خود جمع کرده و از او الهام گرفته است.