چهارشنبه 13 تیر 1403

صادق زیباکلام در بیرون زندان دیده شد؛ ماجرای اظهار نظر انتخاباتی زیبا کلام

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
صادق زیباکلام در بیرون زندان دیده شد؛ ماجرای اظهار نظر انتخاباتی زیبا کلام

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران که این مدت در بازداشت بود، برای مدت 5روز مرخصی گرفته تا به درمان سرطان خود بپردازد. صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران که این مدت در بازداشت بود، برای مدت 5روز مرخصی گرفته تا به درمان سرطان خود بپردازد. امروز یک فعال مجازی مدعی شد که زیبا کلام از نامزدان انتخاباتی حمایت کرده است اما

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران که این مدت در بازداشت بود، برای مدت 5روز مرخصی گرفته تا به درمان سرطان خود بپردازد.

نوید کلهرودی، دانش‌آموخته علوم‌سیاسی، در کانال "ندای سیاست" نوشت: امروز آقای زیباکلام را در حیاط دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دیدم. آمده بود چند مدرک و کتاب بردارد و عکس سی تی اسکنی نیز دستش بود.

از آقای زیباکلام پرسیدم شما در زندان رای دادید؟ ایشان گفت بله من در دور اول به قالیباف رای دادم چون معتقد بودم او می‌تواند روبروی جلیلی بایستد و نه پزشکیان. اما در این دور به پزشکیان رای می‌دهم.

از آقای زیباکلام پرسیدم آیا اجازه دارم این گفتگو را نقل کنم؟ ایشان گفت برو بگو. اگر جلیلی رای بیاورد، باید با چراغ دنبال احمدی‌نژاد بگردیم!/ نوید کلهرودی (کانال ندای سیاست)

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

صادق زیباکلام در بیرون زندان دیده شد؛ ماجرای اظهار نظر انتخاباتی زیبا کلام 2