چهارشنبه 25 مهر 1403

صدای رسانه‌های ایران تحریم‌شدنی نیست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
صدای رسانه‌های ایران تحریم‌شدنی نیست

خردمند گفت: اگر دشمن یک رسانه ما تحریم کند قطعا این رسالت را سایر رسانه‌های ما به دوش خواهند کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا خردمند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس با اشاره به نحریم برخی از چهره‌های رسانه‌ای از سوی آمریکا گفت: ما کشوری هستیم که راه استقلال و خودکفایی را پیش گرفتیم و به مذاق کشورهای غربی و استکباری این مهم خوش نمی‌آید.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد تاکیدکرد: قطعا دشمن از تمام توان خود با اعمال تحریم‌ها در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، فرهنگی و رسانه ای خود برعلیه ما استفاده خواهند کرد.

وی افزود: بدون شک دشمن نمی خواهد رسانه‌ها ما فریاد گر عدالت‌خواهی و استکبارستیزی باشند و به همین خاطر است که از هر فرصتی برای سوءاستفاده می کنند.

خردمند خاطرنشان کرد: ما هم مثل سایر محورهای کشور با اتکا به خودباوری و خود اتکایی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری با اقتدار ایستاده‌ایم و راهمان را در مسیر انقلاب ادامه خواهیم داد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: همه رسانه‌های ما قطعا این راه پر صلابت تر انجام خواهند داد و این را خوب بدانند که هیچگاه نمی‌توانند رسانه های ما آن گونه که آنها می خواهند منع کنند چرا که صدای ما به همه جهان و جهانیان رسیده است.

وی تاکیدکرد: اگر دشمن یک رسانه ما تحریم کند قطعا این رسالت را سایر رسانه‌های ما به دوش خواهند کشید و صدای رسای انقلاب اسلامی و مردم ایران را به گوش اندیشمندان بی‌غرض و مرض خواهند رسانید.

خردمند خاطرنشان کرد: این نیز به اصلاح نظامیان که روزی ما حسرت داشتن سیم خاردار را داشتیم ولی امروز موشک‌ها و سیستم دفاعی ما به جاهایی رسیده است که در دنیا حرف برای گفتن داریم و قطعا همه جهانیان روی این سیستم‌ها دفاعی حساب خواهند برد.

وی تاکیدکرد: ما اگر در سایر زمینه‌ها نیز به صورت جهادی و تفکر بسیجی حرکت کنیم قطع به یقین همانند حوزه‌های دفاعی نیز موفق خواهیم بود.

انتهای پیام /