یک‌شنبه 15 مهر 1403

صدور مبانی فکری امام (ره) به سراسر جهان / انقلاب اسلامی، امید و پناه مستضعفان عالم است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
صدور مبانی فکری امام (ره) به سراسر جهان / انقلاب اسلامی، امید و پناه مستضعفان عالم است

گودرزی گفت: امروز مبانی فکری امام (ره) به سراسر جهان صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: وقتی می گوئیم حضرت امام خمینی (ره)، یعنی رهبری که دارای مبانی و اصول فکری مشخصی است و اگر ارکان اصلی شخصیت بنیانگذار انقلاب را نبینیم یا درست فهم نکنیم و اشتباه به نسل های بعدی و دنیا معرفی کنیم در واقع شخصیت امام (ره) را تحریف نموده ایم.

وی افزود: خط امام (ره) و مبانی فکری امام یعنی مردم داری، یعنی دفاع از حقوق مستضعفین، حفظ بزرگواری مردم، استکبار ستیزی و ولایتمداری، سبک زندگی و مشی مدیریت امام و یعنی تلاش برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران؛ انقلابی که حاصل رنج امام (ره) و خون شهداست و متعلق به همه آحاد ملت است و سهامداران اصلی آن مردم هستند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: انقلاب اسلامی آمد و به ایران عظمت و عزت بخشید و نگاه و جهت الهی را در انگیزه ها و اراده ها متبلور نمود. انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است و قطعا مسیر رشد و حرکت رو به جلو را طی می کند و ما نیز در این مسیر در حال آزمون هستیم که هر کدام چه سهمی در حفاظت از دستاوردهای انقلاب داشته ایم و خواهیم داشت.

گودرزی با بیان اینکه امروز وعده و آرزوی امام (ره) تحقق یافته است، گفت: انقلاب اسلامی ایران در حالیکه بعد از یک چله پرافتخار وارد چله دوم شده است و گام دوم را بر می دارد، امروز به نقطه نقطه عالم صادر شده و این بدان معناست که مبانی فکری امام (ره) به سراسر جهان صادر شده و بنابراین امروز انقلاب اسلامی در دنیا خط و رویکرد جدیدی را رقم زده است و انقلاب ملجاء و امید و پناه مستضعفان عالم شده است و به یک الگو برای آزادیخواهان تبدیل شده است.

وی بیان کرد: طی سالها بعد از انقلاب تاکنون، برای رسیدن به نوک قله، از مشکلات عبور کرده ایم و امروز هم در حال صعود هستیم و البته برای رسیدن به آن نقطه، مشقت هایی هم وجود دارد و البته دشمن هم با سنگ اندازی و توطئه نمی خواهد که ما به نوک قله برسیم اما خنثی کننده همه این مکرها، وحدت و اتحاد ملت و انسجام ملی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون تردید همانگونه که تاکنون از مراحل سخت و پیچ ها و گردنه های دشوار عبور کرده ایم، با وحدت و اتحاد ملی خواهیم توانست این راه را ادامه داده و به پیشرفت توام با عدالت برسیم.

انتهای پیام /