یک‌شنبه 13 خرداد 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی کارشناسان معتقد هستند بحث اتصال آیفون 14 به اینترنت ماهواره‌ای (استارلینک) واقیعت ندارد و قابلیتی که این گوشی تلفن همراه دارد، این است که کاربران می‌توانند در شرایط اضطراری، آن هم نه در همه کشورها مانند آمریکا، پیام کمک به شماره‌های اضطراری ارسال کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عملیات اجرایی ساخت دو فروند شناور مدرن مورد نیاز کشور از سوی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی آغاز شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در اطلاعیه ایران‌خودرو تصریح شده است، تقدم و تاخر در ثبت‌نام تاثیری در شانس برنده شدن ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرهای استان گیلان، بخصوص رودبار، منجیل و لوشان منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هدف‌گذاری و تلاش دولت برای پرداخت مطالبات بازنشستگان در لایحه بودجه سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران خودرو در بخشنامه خود صحبتی از 48 ساعت به صورت واضح نکرده و تنها به این نکته اکتفا کرده است که «پس از اتمام فرآیند وکالتی شدن حساب در بانک عامل و استعلام توسط ایران خودرو از بانک عامل، اطلاعات به شرکت ایران‌خودرو ارسال می‌شود؛ لذا متقاضیان با در نظر داشتن این مدت زمان، بعد از اتمام افتتاح و واریز وجه در حساب وکالتی نسبت به ثبت‌نام اولیه در سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو اقدام...

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت خودرو در آخرین روزهای سال جاری و در آستانه سال نو در حالی کاهش قیمت را تجربه کرد که هنوز خریدار و فروشنده چندانی در بازار حضور ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

اسامی بانک‌هایی که امکان ایجاد حساب وکالتی دارند تا این لحظه عبارتند از رسالت، آینده، اقتصاد نوین، ایران‌زمین، گردشگری، سینا، شهر، مهرایران، کشاورزی، پست بانک، سرمایه، تجارت و ملت اما این فهرست در حال تکمیل است و لیست نهایی روز شنبه در سامانه ذکرشده اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز جمعه (19 اسفندماه 1401) فروش ارز در صرافی ملی ایران انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از آتش‌سوزی گسترده در مجتمع مسکونی در خیابان پرستار زاهدان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

206 اگرچه قرار است به بایگانی تاریخ ایران خودرو بپیوندد اما جای خالی این خودرو با اتاق 207 و تغییرات در موتور آن و استفاده از یک موتور سبک تر و با حجم کمتر به سرعت پر می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات گزارش ستاد حقوق بشر درباره حوادث بعد از درگذشت مهسا امینی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

در پی نگرانی‌های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام متقاضیان تا ساعت 24 روز شنبه 20 اسفند ماه تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خیلی از زنان برای تاثیر بیشتر، مواد مختلف شوینده را با هم ترکیب می‌کنند؛ غافل از اینکه باعث متصاعد شدن گازهای سمی می‌شود که حتی می‌تواند منجر به مرگ شود.