یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی خدمات فنی و مهندسی ارایه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را خدمات ویژه ای برشمرد که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از گذشته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان 163 میلیارد و 500 میلیون ریال در پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر شهرستان تنگستان سرمایه‌گذاری می‌کند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تا پایان سال 1403 باید تمامی تعهدات طرح نهضت ملی مسکن با محوریت اداره کل راه و شهرسازی به جمع بندی برسد.

خبرگزاری تسنیم

معاون برنامه ریزی سازمان بنادر و دریانوردی از آغاز بررسی سیاست های کلی توسعه دریامحور در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیسی گفت: توجه وزارت نفت به انجام مسئولیت‌های اجتماعی اهمیت دارد. منطقه‌ای که از آن لوله نفت‌وگاز عبور می‌کند، انتظار رفع محرومیت دارند. در مناطقی که تولید و بهره‌برداری در جریان است، مردم آن منطقه باید از ثروت محلی هم بهره‌مند شوند. کشور فقط با ساختن موشک قدرت پیدا نمی‌کند بلکه همین افتتاح فاز 14 پارس‌جنوبی نیز یکی از مولفه‌های قدرت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجتمع پتروشیمی پارس گلایکول با ظرفیت تولید سالانه بیش از550 هزار تن روز پنجشنبه در آیینی به صورت ویدئو کنفرانسی با دستور رئیس‌جمهور در عسلویه بهره‌برداری شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: عشایر به جای پروانه چرا، طرح مرتع داری بگیرند که 30 ساله است و به نوعی مالکیت مرتع محسوب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک مقام مسول در وزارت نیرو گفت: از مردم می‌خواهیم مصرف آب را مدیریت کنند و استفاده مستقیم از آب را تا حد ممکن کاهش دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بورس انرژی ایران از گشایش در توسعه معاملات برق در بورس خبر داد و گفت: با تاکید وزیر نیرو بر عرضه برق نیروگاه‌ها در بورس انرژی، آیین‌نامه توسعه مبادلات برق در بورس تدوین شده است که براساس آن امکان مبادلات ساعتی برق فراهم می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در نیمه نخست سال آینده سه طرح فولادی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود که ظرفیت تولید فولاد در کشور را به میزان حدود سه میلیون افزایش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مجتمع پتروشیمی پارس گلایکول با ظرفیت تولید سالانه بیش از550 هزار تن روز پنجشنبه در آیینی به صورت ویدئو کنفرانسی با دستور رئیس‌جمهور در عسلویه بهره‌برداری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس جمهور تاکید کرد که در هیچ‌شرایطی نباید حق کارگر به تعویق بیفتد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرویر سروری: بدون کمک بخش خصوصی دولت قادر به تحقق وعده خود در بخش مسکن نیست. پیشنهاد می‌دهم مشاوری توسط وزیر راه و شهرسازی در بخش خصوصی به کارگرفته شود تا دولت و بخش خصوصی را به یکدیگر متصل کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت‌های قانونی اعضای شوراهای شهرها و روستاها گفت: نگاه اصلی دولت و وزارت راه و شهرسازی توجه به مسکن روستایی است که در این راستا تغییر قوانین طرح هادی روستایی در دست انجام است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی سوال هشت نماینده مجلس از 5 وزیر دولت را اعلام وصول کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی اظهار داشت: امروز روز بزرگی است که با کالای ایرانی، طراحی ایرانی و اجرای ایرانی شاهد موفقیت‌های بزرگی هستیم. وی با تقدیر از کارکنان و مهندسان و پیمانکاران پارس جنوبی بیان کرد: شاهد اجرای پروژه‌های بزرگی هستیم که منافع آن می‌تواند بخش‌های مهمی از صنعت نفت و انرژی را...