یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه الف

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: اطلاعات موجود در سامانه ملی املاک و اسکان کشور در خصوص وضعیت اقامتگاه‌های مسکونی بیش از 73 میلیون شخص حقیقی و حقوقی تکمیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: اطلاعات اقامتگاه مسکونی بیش از 73 میلیون شخص حقیقی و حقوقی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور تکمیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار به پروژه لایروبی حوضچه بندر لاور ساحلی شهرستان دشتی استان بوشهر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ر وزارت راه و شهرسازی طی نامه‌ای فهرست اشخاص حقوقی و حقیقی دارای بیش از 100 و بین 50 تا 100 واحد مسکونی خالی را به سازمان امور مالیاتی ارسال کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی آمار تولید و فروش ایران‌خودرو در این دو ماه متوالی نشان می‌دهد که در حالیکه قرار است در ماه‌های پایانی سال تولید به قدری بیشتر شود که افزایش 50 درصدی تولید نسبت به سال گذشته (دستور رئیس جمهوری) عملی شود و طبق وعده وزارت صمت آنقدر تولید و عرضه زیاد شود که قرعه‌کشی برای محصولات این گروه صنعتی هم حذف شود، شرایط در بهمن‌ماه چندان مطلوب پیش نرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی وزارت صمت از تمدید مهلت ثبت نام خودروی وارداتی تا ساعت 24 روز شنبه 13 اسفند ماه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی به عنوان ایرانی‌ترین فاز این مجتمع گازی با حضور رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگر دریایی گفت: کار لایروبی خلیج گرگان از اوایل شهریورماه امسال آغاز شد و اکنون بنابر آخرین اعلام سازمان بنادر و دریانوردی تاکنون 56 درصد پیشرفت داشته و با پیش بینی این سازمان، کار لایروبی تا پایان سال 1402 به پایان خواهد رسید.

خبرگزاری مهر

بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت بهمن موتور توانست مقام نخست خدمات فروش در سال 1401 را به دست آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «ابوالفضل نوروزی» اظهار داشت: شناسایی خانه‌های خالی در حال افزایش است و با اولویت دانه درشت‌ها این مالیات اخذ خواهد شد. به همین منظور وزارت راه و شهرسازی طی نامه‌ای فهرست اشخاص حقوقی و حقیقی دارای بیش از 100 و بین 50 تا 100 واحد مسکونی خالی را به سازمان امور مالیاتی ارسال کرده است. سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه پیش از ارسال این فهرست...

خبرگزاری مهر

سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای آموزش و پرورش، نیرو، نفت و اقتصاد در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی شروط تخفیف 5 درصدی خوراک نفت خام شرکت های پالایش نفت را تعیین کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی صبح پنجشنبه با حضور رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت در جنوب استان بوشهر برگزار شد. پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی با هدف تولید 50 میلیون مترمکعب گاز شهری (متان) و 75 هزار بشکه میعانات گازی و 400 تن گوگرد در روز، همچنین سالانه یک میلیون تن گاز مایع ال‌پی‌جی و یک میلیون تن اتان به‌منظور...

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تمدید مهلت ثبت‌نام برای خودروهای وارداتی خبر داد.