دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استارت‌آپ رستک ارائه‌دهنده راهکارهای مبتنی بر داده جهت بهبود عملیاتی و افزایش شاخص‌های بهره‌وری بیمارستان‌ها و سایر مراکز درمانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: بانک‌های کشاورزی، سپه، صنعت و معدن، رفاه و توسعه تعاون هم به سامانه فروش خودروهای وارداتی اضافه شد.

خبرگزاری مهر

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: برای حل دغدغه سربازی نخبگان با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، طرح پژوهشی برای جایگزینی خدمت سربازی در دستگاه های مختلف تعریف می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روی زمین ماندن طرح مبارزه با قاچاق پوشاک در کشور باعث شده بیش از یک سوم بازار پوشاک را کالای قاچاق تشکیل دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روی زمین ماندن طرح مبارزه با قاچاق پوشاک در کشور باعث شده بیش از یک سوم بازار پوشاک را کالای قاچاق تشکیل دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از افتتاح خط تولید انبوه محصول هایما7x در اسفندماه امسال خبر داد.

خبرگزاری مهر

طبق مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت مکلف شد که سال آینده معادل 25 همت قیر رایگان در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودروسازان درحالی وعده ثابت بودن قیمت خودرو را می‌دهند که محصولات خود را با قیمتی بالاتر در بورس کالا عرضه می‌کنند. حالا این مساله مطرح می‌شود که با عرضه خودرو در بورس کالا، طرح‌های قرعه‌کشی حذف می‌شوند؟

وب‌گاه گسترش

امیرحسن کاکایی - عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت

خبرگزاری تسنیم

برای توسعه فناوری واکسن‌های mRNA در یک شرکت دانش بنیان، بیش از 100 نفر از محققان برجسته کشور حضور داشتند و همچنین این شرکت برای تأمین مواد اولیه و... تسهیلات 50 میلیارد تومانی بلند مدت از صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی شیوه دریافت مابه التفاوت بهای خوراک نفت خام و میعانات گازی پالایشگاهها و شرکتهای پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی توسط وزارت نفت از طریق شرکت‌های دولتی را در سال آینده تعیین کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست گفته «پیروز» - یوزی که در پارک پردیسان نگهداری می‌شود - شامگاه جمعه 5 اسفند به بیمارستان دامپزشکی مرکزی انتقال داده شده و شرایطش هنوز به پایداری نرسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده در زمان حاضر یکی از اولویت‌های مهم کشور، مورد توجه دولت و وزارت راه و شهرسازی است، گفت: شهرداری‌ها محور اصلی اجرای مصوبه تشویقی شهرسازانه نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نماینده مجلس گفت: طبق تصمیم کمیسیون تلفیق، دولت مجاز است برای کسانی که خودرو ندارند سهمیه 15 لیتری در نظر بگیرد، در این زمینه بیشتر موضوع رعایت عدالت است اما تا زمانی که دولت زیرساخت و شرایط را فراهم نکند، اجرایی نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، موافقت‌نامه همکاری مشترک در حوزه امنیت غذا، به امضای معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی رسید. توافق‌نامه همکاری با هدف ایجاد زیست‌بوم کار‌آفرینی در حوزه امنیت غذایی و ایجاد و توسعه شهرک‌های مولد کشاورزی با اولویت توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی با برآورد خلق ارزش 5 ساله حداقل 50 تا 100 هزار میلیارد تومان توسط...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جبرئیل برادری با اعلام این خبر افزود: با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال و جهت رفاه حال شهروندان به منظور تنظیم بازار محصولات پروتئینی، علاوه بر توزیع گوشت قرمز منجمد، توزیع مرغ منجمد نیز با قیمت مصوب هر کیلوگرم 45 هزار تومان برای مباشرین و 50 هزار تومان برای مصرف کننده آغاز شده است. وی ادامه داد: این کالا‌های مصرفی در سطح میادین، فروشگاه‌های...