یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تقابل چهره‌های اصولگرا با بیژن زنگنه موضوع جدیدی نیست و به سال‌های قبل باز می‌گردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در جدول زیر قیمت روز انواع رانا را در بازار مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از هفته آینده بزرگ‌ترین طرح فروش تاریخ خودروسازی کشور، با قیمت‌های جدید و تعیین‌شده از سوی شورای رقابت کلید خواهد خورد. عرضه 500هزار دستگاه خودروی داخلی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در شرایطی از سوی وزارت صمت برنامه‌ریزی شده است که قرعه‌کشی در این طرح حذف و اگر تقاضا از عرضه آن بیشتر باشد، متقاضیان در لیست انتظار قرار خواهند گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش گفت: رژیم صهیونیستی که اخیرا از سر استیصال، درماندگی و نابسامانی‌های داخلی، در بوق تهدید و یاوه‌گویی می‌دمد به خوبی می‌داند که جمهوری اسلامی ایران بر سر امنیت ملی و منافع ملی خود لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: اکنون بیش از 50 هزار واحد تولیدی با اشتغال حدود یک میلیون نفر در 851 شهرک و نواحی صنعتی کشور فعال است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بدون‌تردید موثرترین رخداد سال‌2022 در بازار جهانی نفت را می‌توان در ظهور و بروز دگردیسی عمیق در چارچوب تجارت بین‌الملل این کالای استراتژیک جست‌وجو کرد. این موضوع البته درخصوص صادرات نفت‌خام از مبدأ روسیه به سمت قاره سبز، اهمیت دوچندان پیدا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی باید فروش ارز خود را به نحوی مدیریت کند که میانگین نرخ ارز فروخته شده توسط این بانک در بازه فصلی کمتر از متوسط نرخ ارز صادرات در آن فصل نباشد.

خبرگزاری تسنیم

دولت مکلف شد با استفاده از منابع داخلی ارزی و ریالی حاصل از صادرات محصولات نفتی و گازی، حداقل 60 درصد این منابع را با رعایت اصل 44 جهت تامین مالی طرح های افزایش ظرفیت پایدار تولید نفت و گاز با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی و بخش خصوص قرار دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات وزیران با تسویه و تهاتر بدهی بانکی مربوط به طرح‌های آبی و حرارتی و مطالبات پیمانکاران و مشاورین این طرح‌ها، از محل مطالبات وزارت نیرو از دولت موافقت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت جهادکشاورزی در واکنش به گزارش خبرگزاری دانشجو با عنوان «بحران کمبود محصول؛ عاقبت بی‌تدبیری وزارت جهاد / 93 درصد از زمین‌های کشاورزی در انتظار کشت» توضیحاتی ارائه داد که به شرح زیر است: «به استناد مصوبه شصت و ششمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که به تایید مقام معظم رهبری رسیده است و همچنین بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور با افزایش قیمت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1402 کل کشور، دولت مکلف به افزایش تولید نفت و گاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهوری بر جلوگیری از پرداخت پاداش بی‌رویه به مدیران دولتی تاکید کرد.

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امروز با تهاتر 2 میلیارد دلاری نفت توسط وزارت راه و شهرسازی برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی موظف است میانگین نرخ ارز صادرات را به صورت روزانه در تارنمای خود برای عموم منتشر نماید.