یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازوکار تامین مالی طرح های سرمایه گذاری در بهینه‌سازی مصرف سوخت را تعیین کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات پرداخت وام بانکی ارزان‌قیمت و کمک بلاعوض برای تامین مسکن مددجویان بهزیستی اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

عیدی این دسته از بازنشستگان افزایش یافت است جزییات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز نیز با نوساناتی همراه شد. با توجه به نوسانات نرخ دلار، قیمت برخی از خودروها امروز با کاهش مواجه شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مهمترین مشکل خوزستان را بحث آب دانست و از برنامه‌های وزارت نیرو درخصوص انتقال آب از سرچشمه های کارون و سدسازی در بالادست کرخه انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باتوجه به اینکه طبق اعلام سخنگوی وزارت صمت، قرار است هفته آینده بزرگترین طرح فروش خودروها " بدون قرعه‌کشی " انجام شود، کاهش تولید خودروسازان می‌تواند چالش‌هایی را در این زمینه ایجاد کند. این درحالی‌است که ایران‌خودرو زمانی‌که در حال افزایش تولید بود، برای فروش محصولات قرعه‌کشی انجام می‌داد؛ اکنون که تولید را تقلیل داده است، تامین تقاضا بدون قرعه‌کشی با چالش‌هایی همراه خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: یک شرکت اماراتی نیز به جمع سرمایه‌گذاران خارجی در اجرای طرحهای زیر ساخت حمل ونقلی در این منطقه پیوست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در میان منابعی که دولت در لایحه بودجه سال آینده برای درآمدهای خود پیش‌بینی کرده بود، مالیات خانه‌های لوکس با مصوبات مجلس به بندی بحث برانگیز تبدیل شد تا برای مدتی درآمد بیش از 706 میلیارد تومانی که دولت از این محل برای خود پیش‌بینی کرده بود در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. به طوریکه نمایندگان ابتدا این خانه‌ها را معاف از مالیات اعلام کردند، سپس موضوع به کمیسیون تلفیق بازگشت...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جهمور در دومین سفر استانی خود به استان بوشهر لحظاتی پیش وارد عسلویه شد و مورد استقبال استاندار و مسئولین ارشد استانی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

احتمال ناپایداری شبکه آب در تهران، علت حمله روسیه به اوکراین چه بود؟، رفع محدودیت‌های گاز رسانی از شهرک‌های صنعتی از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اکثر پروژه های مسکن ملی در این استان آغاز شده است، گفت: هم اکنون 16 هزار و 500 واحد از این مسکن ها در مرحله اجرای فونداسیون (پی ریزی) است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پیشرفت بیش‌از 70 درصدی ساخت سه هزار و 465 واحد طرح نهضت ملی مسکن در سایت آرمانشهر شهرستان زاهدان خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سایپا پیش فروش یکی از خودروهایش را آغاز کرد

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بندر چابهار به عنوان یکی از بنادر مهم به علت موقعیت استراتژیک و دستیابی به آب‌های خطوط ترانزیتی، ظرفیت راه‌اندازی خطوط ترانزیتی و درنتیجه، رونق بخشی به اقتصاد ایران و آسیای میانه را دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرور اتفاقات رخ‌داده در کشور از تابستان امسال تا امروز، سرنخ‌هایی از دلایل جهش ارز در زمستان به ما می‌دهد که هیچ‌کدام اقتصادی نیست.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - کرمان با یک میلیارد مترمکعب بیلان منفی آب و رتبه نخست فرونشست زمین در کشور از وضعیت حادی در بخش منابع آبی برخوردار است اما مسئولان وزارت نیرو می‌گویند عزمشان در برخورد با چاه‌های کشاورزی غیرمجاز و اصلاح یا تعدیل پروانه سایر چاه ها جدی است.