دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

مصرف‌کنندگان کالاهای مختلف، حقوقی دارند که خریداران خودرو هم از این حقوق بی‌نصیب نیستند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده در حال حاضر یکی از اولویت‌های مهم کشور، مورد توجه دولت و وزارت راه و شهرسازی است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه الف

با توجه به اینکه اولین مرحله از ثبت‌نام خودروهای خارجی وارده شده از امروز آغاز می‌شود؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت شرایط عرضه و نحوه ثبت‌نام این خودروها را در اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهربد مهرافزا، دبیر مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بسیج دانشجویی تهران بزرگ و مسئول مجتمع پژوهش و نوآوری دانشگاه تربیت مدرس، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته (5 اسفند) شهرستان شهریار استان تهران بود. مهرافزا در ابتدای سخنانش با اشاره به دستاوردها و پیشرفت‌های علمی انقلاب اسلامی در طول 44 سال اخیر، گفت: پس از انقلاب اسلامی سرعت و شتاب علمی کشور...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتشار متنی توضیحاتی پیرامون روند بررسی پیشنهاد کمیسیون انرژی در کمیسیون تلفیق بودجه 1402 درباره تخصیص یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه دست‌کم یک‌صد هزار خودروی وارداتی طی 6 ماه آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف منابع حاصل از ارزش صادرات نفت خام و میعانات گازی و خالص صادرات گاز طبیعی و خوراک تحویلی به پتروشیمی‌ها را مشخص کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع 4هزار و 500تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار و اصناف خبر داد.

وب‌گاه گسترش

سه‌شنبه هفته جاری روز ملی حمایت از مصرف‌کننده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت کلرپارس از صادرات محصولات این شرکت با وجود تحریم‌های ظالمانه به 20 کشور جهان به ارزش پنج میلیون و 130 هزار دلار خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز شنبه 6 اسفند بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه 1402 را در دستور کار خود قرار دادند. در ادامه مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس طی پیشنهادی اظهار کرد: عدد 40 درصد برای سهم صندوق توسعه ملی مغایر با تکلیف قانون برنامه است. این نکته از این جهت که در تصویب کلیات بودجه دولت، قانون برنامه ششم...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس گفت: طبق تصمیم کمیسیون تلفیق، دولت مجاز است برای کسانی که خودرو ندارند سهمیه 15 لیتری در نظر بگیرد، در این زمینه بیشتر موضوع رعایت عدالت است اما تا زمانی که دولت زیرساخت و شرایط را فراهم نکند، اجرایی نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: احیای نظام استاد - شاگردی در سیستم آموزش می‌تواند به ضعف مهارتی نیروهای متقاضی کار کمک کند.