دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت صمت از اصلی ترین شرط خرید خودروی وارداتی رونمایی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل به نقل از مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: از هفته آینده سامانه ای راه اندازی می شود که مردم می توانند با مراجعه به آن، مطلع شوند که کارت سوخت خود را در کدام جایگاه سوخت جا گذاشته اند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نفت گفت: همه ارز حاصل از صادرات شرکت‌های پتروشیمی و پالایشی در مرکز مبادله ارزی عرضه خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با توجه به اینکه اولین مرحله از ثبت‌نام خودروهای خارجی وارده شده از امروز آغاز می‌شود؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت شرایط عرضه و نحوه ثبت‌نام این خودروها را در اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر نفت گفت: همه ارز حاصل از صادرات شرکت‌های پتروشیمی و پالایشی در مرکز مبادله ارزی عرضه خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت خودرو در حال حاضر نوساناتی را طی می‌کند. کارشناسان معتقدند اگر روند صعودی نرخ دلار تداوم یاید، قیمت خودرو نیز با افزایش همراه می‌شود.

خبرگزاری مهر

پس از توهین‌های بی‌شرمانه نشریه شارلی ابدو این‌بار روزنامه دولتی آذربایجان در باکو در 15 بهمن ضمن انتشار کاریکاتورهایی به توهین‌های بی سابقه به اسلام، ایران و مقام ولایت پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی صمت از بزرگ‌ترین طرح پیش فروش بدون قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در اسفندماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین مرحله کارآزمایی بالینی اولین واکسن کووید 19 مبتنی بر ام آر ان ای (mRNA) ایرانی تولیدی یک شرکت دانش بنیان با حضور مسوولان آغاز شد و این واکسن به یک داوطلب مرد تزریق شد.

خبرگزاری مهر

فضای رقابتی بخش خصوصی، خود به خود جلوی تقلب را می‌گیرد و باعث بهبود اوضاع مصرف‌کننده و در نهایت اقتصاد کلان کشور می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزارت بازرگانی و صنعت هند اعلام کرد تجارت ایران و هند در سال 2022 با رشد 48 درصدی به 2.5 میلیارد دلار رسید.

خبرگزاری مهر

یکی از درخواست تولیدکنندگان برگزاری نمایشگاه به ویژه در ایام پایان سال است تا بتوانند بخشی از فروش‌شان را داشته باشند و حالا امروز بسیاری از تولیدکنندگان در شهر خانواده حضور نداشتند.

وب‌گاه فرارو

برخی معتقدند اقتصاد ایران فرصت آزمون و خطا ندارد و باید سراغ طرح‌هایی برود که در دنیا تجربه شده است. در عین حال برخی دیگر می‌گویند یارانه بنزین حق تمام مردم است و دولت باید به آن‌هایی که از این یارانه بهره‌مند نیستند نیز یارانه بدهد.

خبرگزاری مهر

پروژه ریلی رشت - کاسپین - انزلی به عنوان بخشی ازطرح ریلی قزوین - رشت - انزلی و آخرین پازل از کریدور جنوب به شمال محسوب می شود که می تواند در تجارت کشور و منطقه خاورمیانه تحولی بزرگ ایجاد کند.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: در تولید علم و نوآوری که از سوی پژوهشگران ایرانی انجام شده ایران در رتبه بندی فناوری در اغلب زمینه های اقتصادی در زمره 10 کشور برتر جهان قرار گرفته است.