دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر خارجی‌ها بابت اقامت چندروزه در ایران می‌توانند از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف، با سرعت مناسب و بدون فیلتر استفاده کنند، چرا مردم ایران با اقامت دائمی در ایران، نباید از چنین امتیاز‌هایی برخوردار باشند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 24 نوشت: نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: با سیاستی که دولت در بازار پیش گرفته احتمال افزایش قیمت خودرو در آخرین ماه سال زیاد است تا جایی که پراید 500 میلیون تومانی در بازار غیر واقعی، اما شدنی است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیاستگذار خودرویی شرط‌های لازم برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی را طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ اگر این شروط را ندارید، دور خرید خودروهای وارداتی را خط بکشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: فروش بلیت هواپیما در قالب تور تخلف نیست و البته تاکنون هم در این زمینه گزارشی از تخلف به ما اعلام نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو درحال حاضر نوساناتی را طی می‌کند. کارشناسان معتقدند اگر روند صعودی نرخ دلار تداوم یاید، قیمت خودرو نیز با افزایش همراه می‌شود.

خبرگزاری مهر

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ای از مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی خواست که ارزهای صادراتی خود را در مرکز مبادله ارز و طلا عرضه کنند.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج _ تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: طبق تعهد وزارت صمت، خودروسازان باید تا پایان سال از شمول قیمت گذاری دستوری خارج شوند، در صورت عدم انجام این تعهد امکان فروش سهام تودلی خودروسازان وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نفت گفت: همه ارز حاصل از صادرات شرکت‌های پتروشیمی و پالایشی در مرکز مبادله ارزی عرضه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: پیشنهاد تخصیص یارانه بنزین به خانوار‌های فاقد خودرو در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه پیگیری می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت بازرگانی و صنعت هند اعلام کرد: تجارت ایران و هند در سال 2022 با رشد 48 درصدی به 2.5 میلیارد دلار رسید.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت: واکسن mRNA تنها واکسنی است که از زمان هجوم ویروس تا تولید واکسن کمتر از 2 ماه زمان لازم دارد. امروز نهال یکی از اقتصادهای دانش بنیان فناوری mRNA است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد کمیسیون انرژی مبنی بر تخصیص یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه 1402 در صحن مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با تاکید بر این‌که باید بر تمامی بخش‌های زنجیره ارزش غذا توجه شود، گفت: دانش‌بنیان‌ها زنجیره ارزش غذا را به تکامل و بلوغ می‌رسانند.