یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات عرضه و ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو و سایپا بدون قرعه‌کشی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی گفت: پایین آمدن سطح آب دریای خزر به معنی افت سطح آب زیرزمینی در این نوار است که منجر به وقوع رخداد "فرونشست زمین" و بروز آثار مخرب آن خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم آقازاده دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری با حضور در برنامه صبح بخیر ایران با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه دانش‌بنیانی رخ داده است، بیان کرد: طی سال‌های اخیر شرایط برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان مطلوب‌تر شده و توسعه خوبی را در این حوزه تجربه کرده‌اند. وی افزود: این تسهیلات با شروع سال با نام و شعار «تولید، دانش‌بنیان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تازه و آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: اطلاعات اقامتگاه مسکونی بیش از 73 میلیون شخص حقیقی و حقوقی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور تکمیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام خودروی وارداتی تا ساعت 24 روز شنبه (13 اسفند ماه) تمدید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشنهاد جدید روس‌ها برای تامین مالی راه‌آهن رشت - آستارا به تهران رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بررسی عملکرد گروه صنعتی ایران‌خودرو در بهمن ماه نشان می‌دهد که تولید و فروش این گروه خودروسازی نسبت به ماه پیش از آن، به ترتیب کاهش 13 درصدی تولید و کاهش 25 درصدی داشته است؛ این در حالیست که قرار است تا پایان سال تولید مرحله به مرحله بیشتر شود تا جاییکه دیگر نیاز به قرعه‌کشی نباشد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور دولت مردمی به این استان، میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در سالن ورزشی مخابرات بوشهر واقع در میدان رفاه آغاز بکار کرد.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: 53 واحد صنفی این شهرستان در راستای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک با هدف ثبات قیمت کالاهای اساسی، ثبت‌نام کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در راستای اجرایی‌سازی ماده (8) آیین‌نامه حمایت از تولید، دانش‌بنیان و فناور و اشتغال‌آفرینی در صنعت آب و برق و به منظور تخصیص بهینه تسهیلات خطرپذیر موضوع بخشی از بند (ط) تبصره (15) قانون بودجه کل کشور در سال 1401، طرح‌های پیشنهادی در صنعت برق و اصلاح الگوی مصرف انرژی از طریق اعطای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت صمت از تمدید مهلت ثبت نام خودروی وارداتی تا ساعت 24 روز شنبه 13 اسفند ماه خبر داد.

خبرگزاری مهر

پروژه ریلی رشت - کاسپین - انزلی به عنوان آخرین پازل از کریدور جنوب به شمال محسوب می شود که می تواند در تجارت کشور و منطقه خاورمیانه تحولی بزرگ ایجاد کند.