دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه در شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و رضوی، وزش باد شدید پدیده غالب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن شعبانی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های وزارت نیرو و شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خصوص برق رسانی به عشایر، طی 2 سال اخیر تعداد 179 دستگاه پنل خورشیدی به ارزش بالغ بر 20 میلیارد ریال تحویل عشایر شهرستان جهرم شده است. فرماندار ویژه جهرم افزود: توزیع این پنل‌ها با هماهنگی و معرفی اداره امور عشایر شهرستان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد امیرآبادی، نماینده قم در مجلس در هفتمین همایش سراسری دیده بان شفافیت و عدالت در مشهد اظهار کرد: اکنون مالیات دانه درشت‌ها 5.5 برابر تمام کسبه کشور شامل چهار میلیون کسبه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی از ساعت 12 ظهر فردا شنبه (6 اسفند ماه) برای ثبت درخواست خود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

یکی دیگر از مصوبات مهم کمیسیون تلفیق به قیر رایگان باز می گردد. تحویل قیر رایگان به دستگاه های مربوطه موضوع مهمی است

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نفت گفت: بانک مرکزی به‌تازگی به پشتوانه صنعت پتروشیمی سامانه مبادله ارزی خود را راه‌اندازی کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اقتصادی کوثر گفت: نرم افزار اطاعات خود در سازمان اقتصادی کوثر را به اداره مالیات وصل میکنیم که بر اساس آن کلیه خرید و فروش های توسط این سازمان یا هر دستگاه دیگری متقاضی قابل رصد است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی چمران گفت: تهران در حوزه ساخت‌وساز به صورت صنعتی‌سازی بسیار عقب است که باید در این زمینه پیشرفت بسیاری کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایرج حسن پور امروز در بازدید از یک انبار ذخیره کالا در زابل اظهار کرد: درجریان اطلاع از مکان دپوی شیرخشک در یک انبار ذخیره کالا در شهرستان زابل، گشت مشترک نظارتی با حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس امنیت اقتصادی تشکیل و از انبار مذکوربازدید انجام شد که در همین ارتباط تعداد 2 هزار و 112...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در انتهای هفته گذشته ارزش بازار بورس تهران به رقم 6 هزار و 91 همت رسید و نماد های تاپیکو، فولاد، شستا، پارس و نماد جم بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس تهران داشتند. در مقابل نماد فارس و نماد ایران خودرو در تلاش برای منفی نگه داشتن شاخص بورس تهران بودند.

وب‌گاه 55 آنلاین

زمان ثبت نام خودرو های وارداتی اعلام شد متقاضیان بخوانید

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از کشف 140 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های جزیره قشم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه با افت 2 هزار و 822 واحدی کار را به پایان برد تا رشد هفته گذشته خود را در نقطه یک میلیون و 656 هزار واحدی تمام کند. ارزش معاملات خرد بازار بورس تهران در این روز به عدد 9 هزارو 700 میلیارد تومانی رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ضیغمی» در گفت‌وگویی اعلام کرد، متقاضیان باید مبلغ 500 میلیون تومان در حساب وکالتی خود مسدود کنند، تا زمانی که حق تقدم مشخص شود و طبق نوبت مشخص شده بر اساس خودروهایی که عرضه و ثبت نام خواهد شد مبلغ اولیه را تکمیل و واریز کنند.

خبرگزاری مهر

وزیر نفت گفت: بانک مرکزی به‌تازگی به پشتوانه صنعت پتروشیمی سامانه مبادله ارزی خود را راه‌اندازی کرده است.