دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تجارت ایران و هند در سال 2022 با رشد 48 درصدی به 2.5 میلیارد دلار رسید و واردات فرآورده‌های نفتی ایران توسط هند در این سال 4 برابر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمال حسین‌پور، نماینده سردشت و پیرانشهر در گفت وگو با شرق به انتقاد از عملکرد وزیر صمت پرداخت.

خبرگزاری مهر

مشاور وزیر دفاع در صنایع دریایی گفت: شناورهای جدید در حوزه‌های سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی در حال طراحی، تولید و ساخت هستند که زمان مناسب توسط وزیر دفاع از آنها رونمایی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی saleauto.ir از روز شنبه 6 اسفند 1401 متقاضیان تا روز پنج‌شنبه 11 اسفند فرصت ثبت‌نام در این سامانه را خواهند داشت. نکته مهم آن است که ثبت‌نامِ زودتر به معنای در اولویت قرار گرفتن در تخصیص خودرو نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت صمت با انتشار اطلاعیه عرضه خودروهای وارداتی، نحوه ثبت‌نام متقاضیان برای خرید خودروهای خارجی را مشخص کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مراسم پایانی این رویداد که از سه روز قبل در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شده بود، عصر روز جمعه (پنجم اسفندماه 1401) همزمان با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و با حضور مدیران و دست‌اندرکاران سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه آن، چندین تیم استارتاپی و برخی مسئولان همچون علی اوتارخانی (رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی)، محمود...

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که اخبار رسمی حکایت از ثبت سفارش 85 هزار دستگاه خودرو دارد، مدیر طرح واردات خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفته است که در شش ماه حداقل صد هزار دستگاه خودروی وارداتی عرضه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار خودرو طی یک هفته ای که گذشته شاهد رالی قیمت ها بود. محصولات پرتیراژ شرکت های خودروساز که بیشترین حجم تقاضا را به خود اختصاص می دهند در پایان هفته اول اسفندماه سال جاری رکوردهای قیمتی خود را جا به جا کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با بیان این که برای یک مهندس هیچ بن بستی وجود ندارد، گفت: این یک شعار نیست. این یک رفتار، یک باور و اعتقادی است که در درجه اول یک مهندس باید به خود و در درجه بعدی جامعه به آن داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت صمت با انتشار اطلاعیه عرضه خودروهای وارداتی، نحوه ثبت‌نام متقاضیان برای خرید خودروهای خارجی را مشخص کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در توئیتی در فضای مجازی از آغاز ثبت نام خرید خودرو‌های وارداتی خبر داد. در این توئیت آمده است: متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی شنبه 6 اسفنده ماه از ساعت 12 به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس saleauto.ir مراجعه و طبق شرایطی که در درگاه وزارت صمت shatanews.ir ذکر شده ثبت نام کنند، زمان ثبت نام اولویت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با سفر رئیس جمهور و وزیر نیرو به استان آذربایجان‌غربی، سومین واحد بخار 160 مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی ارومیه با حجم سرمایه‌گذاری 128 میلیون یورو افتتاح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: پیش فروش بلیط اتوبوس های نوروزی سال آینده به صورت اینترنتی از اول اسفند ماه در استان آغاز شده است.