دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال (مسیر جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: ارزیابی و بهسازی در حوزه مقاوم‌سازی را برای 16 هزار ساختمان به صورت چشمی و چک لیست آغاز کرده‌ایم که در برخی از موارد بخش خصوصی مقاومت کرده و ما مجبور هستیم که از طریق دادستانی ورود کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امیرآبادی، نماینده قم گفت: با بیان اینکه در نهایت مالیات این سه میلیون کسبه که حدود 15 هزار میلیارد تومان است، حذف شده حال آنکه فقط از یک دانه درشت به تنهایی هزار و 200 میلیارد تومان مالیات اخذ شده است ادامه داد: با تصویب این چنین قوانینی 15 هزار کارمند مالیاتی فارغ می شوند و آنها برای اخذ مالیات از دانه درشت هایی که فرار مالیاتی دارند ساماندهی می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، متقاضیان خرید خودروهای وارداتی از ساعت 12 ظهر فردا شنبه (6 اسفند ماه) برای ثبت درخواست خود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه کنند.

وب‌گاه الف

طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، متقاضیان خرید خودروهای وارداتی از ساعت 12 ظهر فردا شنبه (6 اسفند ماه) برای ثبت درخواست خود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

صبح امروز با حضور رییس جمهور از برخی طرح‌های احیای دریاچه ارومیه ازجمله سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه به عنوان بزرگترین طرح زیست محیطی خاورمیانه بهره برداری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیر طرح واردات خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در طرح ثبت‌نام برای خرید خودروهای وارداتی با توجه به تعداد ثبت نام، در خصوص میزان عرضه خودروی خارجی تصمیم‌گیری خواهد شد، اما دست‌کم یک‌صد هزار دستگاه خودرو در بازه زمانی 6 ماهه عرضه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سخنگوی وزارت صمت متقاضیان خرید خودروهای وارداتی از ساعت 12 ظهر فردا شنبه (6 اسفند ماه) برای ثبت درخواست خود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید پرویز فتاح گفت: عملیات عمرانی در منطقه 2 آزادراه به صورت 100 درصدی تکمیل شده و تنها خرید و نصب تجهیزات الکترومکانیکال این قطعه باقی مانده که وزیر راه و شهرسازی قول دادند تا پایان امسال، منابع مالی را به پروژه تزریق کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه هفته گذشته (سوم اسفند ماه)، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت‌نام برای خودروهای خارجی وارده شده از هفته دوم اسفند ه خبر داد و اعلام کرد که فروش از طریق سامانه یکپارچه انجام خواهد شد.

وب‌گاه الف

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، با بیان اینکه حداقل 100 هزار دستگاه خودروی وارداتی طی شش ماه عرضه خواهد شد، گفت: شرایط لازم برای ثبت‌نام شامل موجودی 500 میلیون تومانی در حساب وکالتی متقاضی، نداشتن پلاک انتظامی فعال، داشتن گواهینامه، عدم امکان انتقال سند به مدت یکسال و... است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: متقاضیان خرید خودروهای وارداتی فردا (شنبه، 6 اسفند ماه) از ساعت 12 به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس saleauto.ir مراجعه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت‌: مسئله ارز و افت ارزش پول ملی که به‌عنوان یک بلا، دامن‌گیر معیشت مردم شده است، در امتداد همان موشک‌ها و بمباران‌هایی است که امروزه در قامت توطئه اقتصادی درآمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد