یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت صمت از عرضه 500 هزار خودروی داخلی طی هفته آینده از سوی تمام خودروسازان داخلی خبر داد و گفت: عرضه خودروها با قیمت‌هایی است که از سوی شورای رقابت تعیین می‌شود.

وب‌گاه منیبان

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه بیش از 500 هزار دستگاه خودروی داخلی از هفته آینده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، خانه‌های لوکس بالای 20 میلیارد مشمول مالیات شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فارس: صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی 4 ریشتر بجنورد در استان خراسان شمالی را لرزاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت به نقاط مبهم طرح فروش خودروهای وارداتی اشاره کرد و گفت: تاکنون 51 هزار متقاضی در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و تا ساعت 18 فردا (پنجشنبه 11 اسفند ماه) ادامه خواهد داشت، همچنین تا این لحظه تصمیمی برای تمدید مهلت ثبت‌نام گرفته نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به بوشهر گفت: پروژه آب شیرین‌کن به بهره‌برداری می‌رسد که شهرهای متعدد جم، سیراف، بوشهر و... را تامین آب می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از آغاز رقابت نخبگان مهارتی در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر پروژه واردات خودرو گفت: تاکنون 95 هزار درخواست ثبت سفارش صورت گرفته و 5000 درخواست نیز در مرحله تایید است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه بیش از 500 هزار دستگاه خودروی داخلی از هفته آینده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صنعت معدن و تجارت از انجام 51هزار ثبت نام برای واردات خودرو تا شب گذشته خبر داد و گفت: ثبت‌نام تا ساعت 18 فردا ادامه دارد و فعلا تمدید نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌های مقیاس کوچک سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر وزارت نیرو (ساتبا) از آغاز طرح واگذاری و بهره برداری از 2 هزار سامانه خورشیدی تولید برق پنج کیلوواتی در آذربایجان شرقی خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس که پیش از این در مصوبه‌ای خانه های لوکس بالای 20 میلیارد تومان را از پرداخت مالیات معاف کرده بودند، در مصوبه‌ای جدید، این دسته از خانه‌ها را نیز بار دیگر مشمول پرداخت مالیات کردند.