دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

آوازخوانی زیر پل خواجو با وجود آب روان و معماری منحصربه‌فرد این بنا، حال‌وهوایی در آدمی ایجاد می‌کند که روح انسان را جلا می‌دهد اما متأسفانه اخیرا ممنوعیت‌هایی برای اجرای آواز زیر پل خواجو به وجود آمده است. خبرآنلاین این ممنوعیت را در گفت‌وگو با رضا شریعت، استاد آواز و مدرس دانشگاه، سجاد رضایی، مدیر دفتر تخصصی موسیقی شهرداری اصفهان و علی عطریان، رئیس اداره هنری شهرداری اصفهان بررسی...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون درمان وزارت بهداشت، از اجرای نظام ارجاع از سال آینده در کشور و نهایی شدن نقشه ارجاع الکترونیک خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه کرج گفت: مشکل معیشتی را با وجودمان درک می‌کنیم، اما سووال این است که برخی رسانه‌ها به جای کمک کردن آتش برای دشمن تهیه می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده، ولی فقیه در استان البرز گفت: مشکل معیشتی را با وجودمان درک می‌کنیم، اما سووال این است که برخی رسانه‌ها به جای کمک کردن آتش برای دشمن تهیه می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرکشی نرخ دلار در هفته جاری در بازار وارداتی‌ها نیز اثرگذاشت و وارداتی‌ها در اولین هفته اسفند با رشدی 110 تا 500 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: گزارش‌ها نشان می‌دهد در سال گذشته سه کالای اول صادراتی ایران به چین پروپان مایع شده، پلی اتیلن سبک خطی و متانول سه کالای اول وارداتی ایران از چین الکترود زغالی برای کوره‌های ذوب آهن، الکترود گرافیتی cc اتومبیل سواری بنزینی با حجم سیلندر 200 بوده است.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وتبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به برکت خون شهدا امروز به لحاظ تأمین نیازمندی‌های دفاعی وابستگی به هیچ کشوری نداریم.

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه 2 آزادراه تهران - شمال با اعلام بهره‌برداری از مسیر رفت این منطقه در کوتاه ترین زمان، از برنامه‌ریزی دولت برای جبران کمبود منابع این پروژه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه طی بازدید از منطقه 2 آزادراه تهران - شمال از بهره‌برداری مسیر رفت این منطقه در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: از نظر نظامی و قدرت دانش‌بنیان به گونه‌ای پیش رفتیم که هفته‌ای یکبار رسانه‌ها کارهای جوانان دانش بنیان را اطلاع می‌دهند که چشم دشمنان را کور می‌کند.‌

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه 2 آزادراه تهران - شمال، با اعلام بهره‌برداری از مسیر رفت این منطقه در کوتاه ترین زمان، از برنامه‌ریزی دولت برای جبران کمبود منابع این پروژه خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی وزیر مسکن خبر از خانه‌دار کردن متقاضیان نهضت ملی مسکن با حداقل قیمت داده است. برای اطلاع از ادامه خبر خانه‌دار کردن متقاضیان نهضت ملی مسکن در ادامه باما همراه باشید.

وب‌گاه گسترش

در جدول زیر قیمت روز انواع دنا را در بازار مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر طرح واردات خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در طرح ثبت‌نام برای خرید خودروهای وارداتی با توجه به تعداد ثبت نام، در خصوص میزان عرضه خودروی خارجی تصمیم‌گیری خواهد شد، اما دست‌کم یک‌صد هزار دستگاه خودرو در بازه زمانی 6 ماهه عرضه می‌شود.

خبرگزاری مهر