سه‌شنبه 1 خرداد 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت زیست محیطی آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست، از تعریف حدود مجاز آلودگی برای خاک، آب و فاضلاب خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور ابرناکی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فینالیست‌های جوایز عکاسی حیات وحش کمدی امسال، بامزه‌ترین تصاویر حیوانات را منتشر کرده‌اند و لحظات شگفت‌انگیزی از قلمرو حیوانات را به تصویر کشیده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جوان مخترع ایرانی به منظور کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی و آلودگی هوا که همچنان در شهرهای بزرگ کشورمان جولان می دهد، موتور الکتریکی با روش سرسیلندر مغناطیسی ساخته است اما با وجود چندین بار نامه‌نگاری با دستگاه‌های مختلف برای تجاری‌سازی همچنان به نتیجه نرسیده است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - کلانشهر اصفهان در هشت ماه نخست سال جاری یک روز هوای پاک و 116 روز هوای ناسالم تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات موسسه ملی سردرد آمریکا، یکی از دلایل رایج سردرد سمت چپ در افراد، حذف وعده های غذایی است.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بر لزوم بازنگری طرح ترافیک تهران با هدف کاهش آلودگی هوا و ترددهای غیر ضروری تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر شکست سنگین ایران در جام جهانی فوتبال و حملات موشکی و پهپادی سپاه به تروریست‌ها در کردستان عراق پرداخته اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز دوشنبه بار دیگر تعدادی از عناصر اغتشاشگر اقدام به آشوب و آسیب به اموال عمومی در پیرانشهر کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری از کارشناسان بخش کشاورزی براین باورند که اجرای مصوبه الگوی کشت به عنوان نسخه شفابخش در ساماندهی بازار و حل بحران کم‌آبی تاثیر بسزایی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این سردرد که از نظر بالینی تحت عنوان "سردرد یک طرفه" شناخته می شود، وابسته به عوامل مختلفی است. همه چیز از انتخاب سبک زندگی گرفته تا آسیب به سر می تواند محرک چنین وضعیتی باشد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از گذشت چهار سال از ممنوعیت واردات خودرو، در شرایطی ورود خارجی‌ها با دستورالعمل وزارت صمت از سرگرفته شده است که بسیاری از محصولات وارداتی پیشین، در لیست خودروهای ممنوعه قرار گرفته‌اند. برندهای خط‌خورده در لیست وزارت صمت به‌دلیل الزام به واردات تا سقف 20هزار دلار، در بازار خودروی کشور جایگاهی نخواهند داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار محمدحسین حمیدی درباره لزوم بازنگری در طرح ترافیک تهران گفت: طرح ترافیک فعلی تهران از سال 1358 اجرایی شده و از آن زمان تاکنون تهران به لحاظ وسعت، جمعیت و تعداد ترددهای و سفرها کاملا متفاوت شده است.

وب‌گاه الف

مدارس پیش دبستانی و مهدهای کودک استان به دلیل آلودگی هوا در روز سه شنبه اول آذر تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی وقوع زلزله ای به بزرگی 5.6 ریشتر در استان جاوه غربی در اندونزی دست کم 162 تن کشته شده و نیروهای امداد در میان وقوع پس لرزه های متعدد در تلاش برای بیرون کشیدن حادثه دیدگان از میان آوار هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شمار کشته‌های زمین لرزه 5.6 ریشتری روز دوشنبه با واژگونی ساختمان‌ها و رانش زمین در اندونزی دست کم 162 کشته و صد‌ها مجروح و مفقود برجای گذاشته است.