سه‌شنبه 1 خرداد 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: باید بتوانیم از فرصت همکاری‌ها و تبادلات بین‌المللی در حوزه محیط زیست و از ظرفیت بومی و دانش بنیان برای توسعه و ارتقا محیط زیست کشور استفاده کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعات موسسه ملی سردرد آمریکا، یکی از دلایل رایج سردرد سمت چپ در افراد، حذف وعده های غذایی است.

وب‌گاه عصر ایران

این سردرد که از نظر بالینی تحت عنوان "سردرد یک طرفه" شناخته می شود، وابسته به عوامل مختلفی است. همه چیز از انتخاب سبک زندگی گرفته تا آسیب به سر می تواند محرک چنین وضعیتی باشد...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با تاکید بر اینکه نقش آفرینی بخش خصوصی و مردم در عرصه حفاظت محیط زیست راهگشای بسیاری از مشکلات و مسائل این حوزه است، افزود: برای حل مشکلات و ابر بحران‌های محیط زیستی، نیاز به فناوری‌های نوین، سرمایه‌گذاری و تبادلات جهانی داریم.

خبرگزاری مهر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: باید بتوانیم از فرصت همکاری‌ها و تبادلات بین‌المللی در حوزه محیط زیست و از ظرفیت بومی و دانش بنیان برای توسعه و ارتقا محیط زیست کشور استفاده کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اجرای برنامه الگوی کشت در سطح استان در سال زراعی 1402-1401 از برنامه‌ریزی برای کشت قراردادی 40 هکتار پنبه در سطح اراضی کشاورزی استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: میزان بارندگی در این استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 45 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

مدارس شیفت عصر تهران امروز 40 دقیقه قبل از آِغاز بازی فوتبال ایران و انگلیس تعطیل می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد که در این روزها باید بیشتر به فکر مراقبت از ریه‌های خود باشیم. از همین رو، لازم است به توصیه‌های بهداشتی کارشناسان سلامت، دقت و توجه کنیم. زیرا، تنفس هوای سربی، می‌تواند خطرناک‌تر از ویروس‌های آنفلوانزا و کرونا باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت:‌برنجکاران در برابر قیمت پیشنهادی دولت برای خرید برنج مقاومت می‌کنند، چرا که سال گذشته قیمت برنج جهش چشمگیری داشت.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه 55 آنلاین

چرا بازی امروز برای کسانی که چندان میانه ای با فوتبال و شادی نداشتند این قدر مهم شده و ادبیات گذشته در تحقیر فوتبال یا استعماری و لهو ولعب دانستن آن را نمی‌شنویم؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

او با خوشرویی در کنار جوان بلال فروش قرار گرفت و دقایقی بعد با ولع خاصی بلال را به دندان کشید. «علی» (راننده پیکان وانت) سپس با پرداخت هزینه بلال، دوباره پشت فرمان خودرو نشست و پایش را روی گاز گذاشت، ولی هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بود که احساس کرد سرگیجه عجیبی دارد. سعی کرد به مسیر ادامه دهد، چون فاصله زیادی تا مشهد نداشت، اما حس سردرد و خواب آلودگی همه وجودش را فراگرفت.