سه‌شنبه 1 خرداد 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما برای اینکه جوامع محلی از حفظ محیط زیست منفعت اقتصادی ببرند، برنامه داریم.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: توانستیم 100 میلیارد تومان اعتبار از مدیریت بحران برای مقابله با سوسک سرخرطومی حنایی در هفت استان دریافت کنیم که در مجموع 30 میلیارد تومان برای کرمان و جنوب آن اختصاص خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما برای اینکه جوامع محلی از حفظ محیط زیست منفعت اقتصادی ببرند، برنامه داریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی شهادت محیطبان همدانی «یاسین یاری» را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

شرکت پالایش نفت تهران با پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی درباره پاکسازی انواع آلودگی‌های خاک، لایروبی و تصفیه لجن مخازن نفتی خود با استفاده از فناوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

خبرگزاری تسنیم

رییس موسسه تحقیقات دیم کشور گفت: با اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها و جایگزینی ارقام جدید و مقاوم، تولید محصولات دیم در یکسال اخیر با وجود خشکسالی‌های مکرر 30 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری تسنیم

مسئول بازرسی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: صنایع ما به سمت سبز بودن و تولید حداقل آلایندگی در حرکت هستند. توجه به این صنایع نیز کار ارزشمندی است که در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان با اشاره به خرید حمایتی لیموترش، خرما و سیر کشاورزان در قالب مشارکت با اتحادیه‌ها و تعاونی‌های کشاورزی گفت: تشکل ها در قالب طرح‌های جهاد کشاورزی و تعاون روستایی می توانند تسهیلات مالی بدون بهره دریافت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: چرا بازی امروز برای کسانی که چندان میانه ای با فوتبال و شادی نداشتند این قدر مهم شده و ادبیات گذشته در تحقیر فوتبال یا استعماری و لهو ولعب دانستن آن را نمی‌شنویم؟

وب‌گاه عصر ایران

کانون این زمین لرزه 5.6 ریشتری در شهر سیانجور (Cianjur) و در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویتامین C ویتامینی است که بدن انسان قادر به ساخت آن نیست و باید توسط مصرف مواد غذایی دیگر برای بدن تامین شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گودرزی گفت: میزان آلاینده های جوی تا روز چهارشنبه در کلان شهرها از جمله تهران و البرز افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: باید بتوانیم از فرصت همکاری‌ها و تبادلات بین‌المللی در حوزه محیط زیست و از ظرفیت بومی و دانش بنیان برای توسعه و ارتقا محیط زیست کشور استفاده کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعات موسسه ملی سردرد آمریکا، یکی از دلایل رایج سردرد سمت چپ در افراد، حذف وعده های غذایی است.