یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور خبر داد و اعلام کرد: از فردا تا پایان هفته در اکثر استان‌های نیمه غربی، شمالی و مرکز کشور بارندگی خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی ستاد امر به معروف گفت: دشمن به دنبال این است که روسری را به عنوان یک نماد بشکند و اگر این نماد شکسته شود بحث برهنگی و موارد دیگر را نیز دنبال خواهد کرد، آن ها می خواهند این مرز را بشکنند و در این زمینه اقداماتی را انجام دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اتفاقا بر عکس اینکه الان فکر می کنند حجاب آزاد شده و می توانند روسری را بردارند رویکرد این موضوع بین مسئولان یک مقدار جدی تر شده وآسیب ها را جدی تر فهمیده اند.

خبرگزاری مهر

وزیر نفت با بیان اینکه بسیاری از دلایل ذکر شده در خصوص عدم سرمایه‌گذاری در حوزه تولید گاز شیرین از منظر ما معقول نیست، گفت: کیفی‌سازی در پالایشگاه‌ها انجام نشده است.

خبرگزاری مهر

اعضای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر تهران در سال دوم دوره ششم مدیریت شهری انتخاب شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه خود که تحت تاثیر واقعه تروریستی شاهچراغ بود، به برخی موارد از جمله نبود زیرساخت راه اندازی تراموا در پایتخت، ضرورت ارایه گزارش بازدید از مناطق به اعضای شورا و آلودگی هوای تهران تذکر دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: با نهاد‌هایی که در زمینه الودگی هوا ترک فعل کرده اند، برخورد شود.

وب‌گاه فرارو

اسامی دانشگاه‌های پذیرنده مرحله تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های پزشکی اعلام شد.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد و بارش باران در برخی استان‌ها و ورود سامانه بارشی به غرب کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

فاز نخست پروژه پژوهشی تزریق دی‌اکسیدکربن در مخزن آسماری میدان رامین به‌منظور افزایش ضریب بازیافت با موفقیت پایان یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی گزارش‌های ارایه شده از سوی مرکز آمار نشان می‌دهد که هرچند تورم سالانه تا حدی مدیریت شده و لااقل سرعت رشد آن پایین آمده است اما در نهایت فشار معیشتی بر روی گروه‌های مختلف مردم ادامه دارد، فشاری که بخش مهمی از آن بر سفره مردم و کالاهای اساسی مورد استفاده آنها وارد شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان هواشناسی کشور با بیان این‌که برای ساخت رادارهای ایرانی فاصله زیادی داریم، گفت: روش‌های استحصال آب برای تامین منابع آبی به‌صرفه نیست.

وب‌گاه گسترش

سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران درجریان یکصد و یکمین جلسه شورای شهر تهران با توجه به آلودگی هوای تهران گفت: آلودگی هوای تهران در سال 1400، نزدیک به 6هزار قربانی گرفته است.

وب‌گاه فرارو

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 9 آبان ماه 1401 نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما 23 درجه سانتیگراد خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه بر اساس گفته‌های وزیر نفت، برای سرمایه‌گذاری در بخش گاز نیاز به 70 میلیارد دلار منابع است، بیان داشت: قدر مسلم این کار باید از طریق سرمایه گذاری خارجی انجام شود، زیرا توانایی این سرمایه‌گذاری در داخل با این مبلغ وجود ندارد، اما با توجه به تشدید تحریم‌ها و وضعیت مبهم برجام انجام چنین سرمایه‌گذاری ممکن نخواهد بود با توجه به...