شنبه 29 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی باقری، معاون وزیر امور خارجه در همایش بین المللی قرن بیست و یکم و جهان عاری از سلطه آمریکا که از سوی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: امروز شاهد ارتباط بین صنعت و دانشگاه هستیم، اما تعامل بین دانشگاه و میدان سیاست، اقتصاد، روانشناسی و علوم اجتماعی شکل نگرفته است تا ما بتوانیم در حوزه حکمرانی...

خبرگزاری دانا

رضا علیمی گفت: و مقابله‌ای در رابطه با بیماری آنفولانزای حاد پرندگان در استان از اهمیت بسرایی برخوردار بوده و در دستور کار مدیریت بحران استان قزوین قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت تهران گفت: با عنایت به مصوبه شورای پول اعتبار و بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مهلت امهال بدهی واحد‌های تولیدی دارای مجوز تمدید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: نسل «زد» یا نسل «نت» به افرادی تلقی می‌شود که تقریبا بین سال‌های 1995 تا 2010 متولد شده‌اند. این نسل از همان ابتدای کودکی وقتی چشمان خود را به روی دنیا گشودند، توانستند پیشرفت اینترنت و سایر ابزارهای هوشمند دنیا را ببینند و اصلا به‌همین‌خاطر به آن‌ها نسل نت گفته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

گوشی‌های هوشمند به طور معمول دارای مشکلات رایج و در عین حال آزاردهنده متعددی هستند که می‌توانید با راهکارهایی ساده آن‌ها را رفع کنید.

خبرگزاری مهر

هیأت ایران با هدف ایراد بیانیه ملی و انجام دیدارهای دوجانبه در کنفرانس متعاهدین کنوانسیون تغییرات آب و هوایی شرکت خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ورزش منظم می تواند سلامت جسمی و روانی افراد را بهبود بخشد و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها از جمله سکته مغزی و بیماری قلبی را کاهش می دهد. ورزش ماهیچه ها را مجبور می کند تا سخت تر کار کنند، که این کار موجب افزایش سرعت تنفس بدن می شود و در نتیجه اکسیژن بیشتری به ماهیچه ها می رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جهاد کشاورزی تهران از توزیع 40 تا 50 تن مرغ منجمد با نرخ مصوب 45 هزار تومان در استان تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: شهرداری‌های استان قابلیت تفکیک در مبدا یا توان فرآوری زباله‌های قابل بازیافت را ندارند به همین دلیل مواد قابل بازیافت در سطل زباله رها شده و باعث بروز پدیده زباله‌گردی در جامعه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

متخصص حوزه پسماند ضمن اشاره به اینکه سایت دفع زباله آرادکوه، خود یک مسئله اساسی است، اما بروز چنین پدیده‌ای را تنها ناشی از آرادکوه ندانست و توضیح داد: سیستم جزیره‌های حرارتی، سیستم خاص گردش هوا در سطح و ارتفاع و تاسیسات موجود در جنوب تهران عمدتا یکی از محصولات جانبی تولید گاز متان هستند. به عبارتی انبوه کشتارگاه‌ها و دامداری‌هایی که در جنوب تهران هستند در یک مساحت بسیار بزرگ‌تر از...

وب‌گاه عصر ایران

اصولا پایش هوا همواره یکی از معضلات کشور ما بوده است، چون هیچ‌وقت دیدگاه ما بر «پایش» نبوده است. برای همین وقتی که معضل بوی نامطبوع تهران حل شد، پایش‌های مربوطه نیز متوقف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: امروزه محیط زیست کشور با چالش های زیادی مواجه است بنابراین برای رفع آنها بهتر است پایان نامه های دانشجویی در راستای رفع این مشکلات تعریف شود.

خبرگزاری دانا

مدیر جهاد کشاورزی مهرستان گفت: با هدف تغییر الگوی کشت و توسعه کشت گیاهان کم آب بر، ارتقای سطح زیر کشت سیر از 3 هکتار سال های گذشته، امسال به بیش از 40 هکتار رسید.

وب‌گاه فرارو

نسل زد یا نسل نت به افرادی تلقی می‌شود که تقریبا بین سال‌های 1995 تا 2010 متولد شده‌اند. این نسل از همان ابتدای کودکی وقتی چشمان خود را به روی دنیا گشودند، توانستند پیشرفت اینترنت و سایر ابزار‌های هوشمند دنیا را ببینند و اصلا به‌همین‌خاطر به آن‌ها نسل نت گفته می‌شود.