شنبه 29 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون حفاظت محیط زیست تهران گفت: تلاش محیط بانان برای بقا و حفاظت از حیات وحش و برخورد با تصرفات غیرقانونی و انجام سایر مأموریت‌ها قابل ستایش است، اما نکته ای که وجود دارد این است که عده و امکانات موجود جوابگوی همه مسائل نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل دفتر امور بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه منابع اعتباری یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های جدی در حوزه مقابله با بیابان‌زایی است، گفت: تنها مسئله منابع مالی موضوع اول و اخر نیست بلکه باید برنامه‌ریزی‌های هماهنگ و سیاستگذاری‌های همسو و پشتیبانی قوانین در این خصوص پررنگ دیده شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیست و هفتمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شهر شرم الشیخ مصر برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: تصمیم جمهوری اسلامی مبتنی بر عقلانیت است و خیلی از کشورها خواستند ایران بی‌ثبات شود اما نقش‌آفرینی مؤثر ما می‌تواند جلوی فراخواست‌های آمریکا را بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: خوردن یک فنجان و نیم لوبیا سفید، در هر وعده 4 میلی گرم آهن به بدن می‌رساند. لوبیا همچنین یک نیروگاه تغذیه‌ای برای رساندن پروتئین و فیبر به بدن است. مصرف این ماده غذایی منجر به کاهش کلسترول و کنترل بهتر قند خون می‌شود. برای جذب آهن لوبیا سفید، می‌توانید آن را با ویتامین ث مصرف کنید.

وب‌گاه 55 آنلاین

هشدار هواشناسی نسبت به بارش باران در این استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

داده‌های اولیه یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آلودگی هوا ممکن است خطر بیماری کلیوی را افزایش دهد.

خبرگزاری تسنیم

علی بخشی‌زاده معاون صدای صدا و سیما دبیران دومین جشنواره ملی مستند رادیویی را منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از نفوذ سامانه بارشی، بارش باران، رعدوبرق، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی به 28 استان و وزش باد موقت و خیزش گرد و خاک در در نقاط مختلف کشور تا چهارشنبه (18 آبان‌ماه) هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیجیاتو نوشت: «غلامرضا نوری» نماینده مجلس تاکید کرد بایستی حق اساسی مردم برای دسترسی به اینترنت پرسرعت، به رسمیت شناخته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غلامرضا نوری قزلجه نماینده مجلس اظهار داشت: من از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی الان حوزه اینترنت و فضای مجازی را در اختیار دارد و با مصوبات جدیدی که گذرانده تقریبا اشراف آن کامل شده و ریاستش با رئیس‌جمهور محترم است، برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند و حداقل وضعیت عادی که پیش از این وجود داشت را بازگردانند، اما در...

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی به 28 استان و وزش باد موقت و خیزش گرد و خاک در در نقاط مختلف کشور تا چهارشنبه (18 آبان‌ماه) هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب نیوز نوشت: انتخاب مواد غذایی سالم برای کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 بسیار مهم است؛ اما در این میان برخی درمان‌های غذایی نیز وجود دارند که نه تنها قند خون را کنترل می‌کنند، بلکه از عوارض این بیماری نیز می‌کاهند و برای سلامت کلی بدن ضروری‌اند.