شنبه 29 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری تسنیم

معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: امروز ایران در ساحت جهانی در حال فعالیت است و عضویت ایران در شانگهای و زمینه پیوستن به بریکس نشان‌دهنده این است در عرصه جهانی نقش آفرینی می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون پایش محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: خشکسالی‌های اخیر و تامین نشدن حقآبه، باعث شده تا تالاب "حله" در این استان فقط در فصل بارندگی آبگیری شود.

وب‌گاه گسترش

نرخ مصوب سیزده نوع از صیفی‌جات در میادن میوه و تره بار تهران از هزار تومان تا 3 هزار تومان کاهش یافته است، مشاهدات میدانی نیز نشان می‌دهد قیمت این محصولات در خرده فروشی های سطح شهر هم روند کاهشی دارد.

وب‌گاه عصر ایران

اظهارنظرها و احساسات به صورت آزادانه و رها یکی از خصوصیات مهم نسل زد است. این موضوع را می‌توان در دانشگاه‌ها و سطح جامعه به خوبی مشاهده کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: در این شرایط سخت اقتصادی که کشاورزان بدون حمایت دولت محصول تولید کردند، هیچ توجهی به محصول کشاورز نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی باقری، معاون وزیر امور خارجه در همایش بین المللی قرن بیست و یکم و جهان عاری از سلطه آمریکا که از سوی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: امروز شاهد ارتباط بین صنعت و دانشگاه هستیم، اما تعامل بین دانشگاه و میدان سیاست، اقتصاد، روانشناسی و علوم اجتماعی شکل نگرفته است تا ما بتوانیم در حوزه حکمرانی...

خبرگزاری دانا

رضا علیمی گفت: و مقابله‌ای در رابطه با بیماری آنفولانزای حاد پرندگان در استان از اهمیت بسرایی برخوردار بوده و در دستور کار مدیریت بحران استان قزوین قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت تهران گفت: با عنایت به مصوبه شورای پول اعتبار و بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مهلت امهال بدهی واحد‌های تولیدی دارای مجوز تمدید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: نسل «زد» یا نسل «نت» به افرادی تلقی می‌شود که تقریبا بین سال‌های 1995 تا 2010 متولد شده‌اند. این نسل از همان ابتدای کودکی وقتی چشمان خود را به روی دنیا گشودند، توانستند پیشرفت اینترنت و سایر ابزارهای هوشمند دنیا را ببینند و اصلا به‌همین‌خاطر به آن‌ها نسل نت گفته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

گوشی‌های هوشمند به طور معمول دارای مشکلات رایج و در عین حال آزاردهنده متعددی هستند که می‌توانید با راهکارهایی ساده آن‌ها را رفع کنید.

خبرگزاری مهر

هیأت ایران با هدف ایراد بیانیه ملی و انجام دیدارهای دوجانبه در کنفرانس متعاهدین کنوانسیون تغییرات آب و هوایی شرکت خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ورزش منظم می تواند سلامت جسمی و روانی افراد را بهبود بخشد و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها از جمله سکته مغزی و بیماری قلبی را کاهش می دهد. ورزش ماهیچه ها را مجبور می کند تا سخت تر کار کنند، که این کار موجب افزایش سرعت تنفس بدن می شود و در نتیجه اکسیژن بیشتری به ماهیچه ها می رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جهاد کشاورزی تهران از توزیع 40 تا 50 تن مرغ منجمد با نرخ مصوب 45 هزار تومان در استان تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: شهرداری‌های استان قابلیت تفکیک در مبدا یا توان فرآوری زباله‌های قابل بازیافت را ندارند به همین دلیل مواد قابل بازیافت در سطل زباله رها شده و باعث بروز پدیده زباله‌گردی در جامعه می‌شود.