پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آخرین نشست هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مقرر شد تا سازمان حفاظت از محیط زیست در خصوص صدور مجوز برای متقاضیان فعالیت‌های تولیدی، صنعتی و معدنی در اراضی نظامی بلااستفاده در مدت یک ماه، رویه خود را در استان‌های مختلف تغییر دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نشست هیأت مقررات زدایی، مقرر شد سازمان حفاظت از محیط زیست در خصوص صدور مجوز فعالیت‌های تولیدی، صنعتی و معدنی در اراضی نظامی بلااستفاده در مدت یک ماه، رویه خود را تغییر داده و برای بهره‌برداری از این اراضی که به تایید مراجع ذی‌صلاح رسیده، شرایط را برای درخواست‌کنندگان مجوز فعالیت فراهم کند.

وب‌گاه الف

شهردار تهران با بیان اینکه سال قبل توجه ما این بود که به یک نقطه باثباتی برسیم و پس از آن تحولاتی را ایجاد کنیم چرا که جز با تحول و تغییر بنیادین و اساسی در ابعاد مختلف مشکلات حل نمی‌شود، گفت: در این رابطه قراردادهای ساخت 2 بزرگراه و یک آزادراه بسته شده و پروژه‌های راکد شهر فعال شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش باران و کاهش 2 تا 5 درجه‌ای دما در 27 استان و وزش باد و خیزش گردوخاک در 13 استان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکنون کمتر از دو هفته به آغاز جام جهانی باقی است ولی حواشی لباس تیم ملی ایران مثل همیشه انگار تمامی ندارد؛ پیراهنی که گویا سایت فدراسیون فوتبال تصویر آن را به اشتباه، یک روز پیش از رونمایی منتشر کرد که البته به همان تصویر هم نمی‌شود اتکاء کرد؛ چراکه مثل همیشه، هیچ حرف قابل استناد جدی در این حوزه زده نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران می گوید:‌مجموعه‌ای از عوامل مانند دامداری‌ها و کارخانه لبنیاتی‌وآرادکوه می تواند منشا بوی نامطبوع و گاز متان درجنوب شهر تهران باشند.

وب‌گاه گسترش

هردار تهران گفت: قراردادهای ساخت دو بزرگراه و یک آزادراه بسته شده و طرح‌های راکد شهر فعال شده است.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش باران و کاهش 2 تا 5 درجه‌ای دما در 27 استان و وزش باد و خیزش گردوخاک در 13 استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس ستاد برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از برگزاری 10 رویداد ملی محیط زیستی در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست خبر داد.

وب‌گاه فرارو

زاکانی بیان کرد: در بحث افزایش حقوق کارکنان آنچه که نیاز به مجوز نداشت را شروع کردیم و از طریق سازمان امور استخدامی امور را دنبال کردیم که عقب ماندگی های این حوزه را جبران کنیم؛ حتی برای نیروهای حجمی نیز اعلام کردیم که دنبال شود تا اطمینان از ماندگاری شغل‌شان داشته باشند که این افراد حدود 40 هزار نفر را شامل می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خشکسالی کماکان می‌تازد اما به نظر هنوز سیاست دقیق و مدونی برای مقابله با این وضعیت نداریم. هر سال هشدار پشت هشدار است که صادر می‌شود و به نگرانی مردم و ذی‌نفعان اقتصادی آب اضافه شده و در نهایت همه چیز به قضا و قدر سپرده می‌شود.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 22 از اجرای طرح راه خدمت در بزرگراه آزادگان با هدف ایمن‌سازی تردد خودروها خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لایحه برنامه عملیاتی احیا و مدیریت بازچرخانی آب و ارائه گزارش حسابرسی چهار منطقه در شهرداری تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، احتمال آلایندگی هوا از روز چهارشنبه 18 آبان در تهران پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانا

حدود نود نه درصد تالاب گاوخونی خشک شده است و این تالاب به کانون گرد و غبار تبدیل خواهد شد، باید سازمان حفاظت محیط زیست کشور برنامه جدی برای پیشگیری از خشکی کامل تالاب انجام دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دیدار با کارکنان منطقه 7 دیگر برنامه شهردار تهران در سیزدهمین پویش قرار خدمت بود. در ابتدای این دیدار مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از رونمایی بسته خرسندساز کارکنان شهرداری در دوشنبه آینده خبر داد. در ادامه، علیرضا زاکانی شهردار تهران با بیان اینکه یک سال و دو ماه و پنج روز است که در خدمت شما هستیم،...