چهارشنبه 18 مهر 1403

طرح شهید سلیمانی با 100 نیروی بسیجی در مهریز آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
طرح شهید سلیمانی با 100 نیروی بسیجی در مهریز آغاز شد

یزد - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای کمک به مهار و پیشگیری کرونا با همکاری 100 نیروی بسیجی در چهار کمیته حمایتی، مراقبتی، پایش و نظارت و آموزش همگانی ساماندهی و آغاز شد.

به گزارش ایرنا، دکتر سید علیرضا پورمازار روز سه‌شنبه در نشست با مسوولان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان افزود: این طرح مردمی و جهادی با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا وظایف خود را در شهر و روستاها پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای کامل‌تر طرح نسبت به بلوک بندی محلات مطابق حوزه‌های استحفاظی پایگاه‌های مقاومت بسیج اقدام شده ادامه داد: هدف اصلی، خانواده‌محوری است و از ظرفیت برنامه‌های هر خانه یک پایگاه سلامت، استفاده می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز اظهار کرد: از همه انتظار داریم با هر توانی در راستای تامین سلامت مردم و همکاری با کادر بهداشت و درمان گام بردارند تا مردم ما کمتر آسیب ببینند و بتوانیم از این بحران به سلامتی عبور کنیم.

پورمازار با اشاره به اینکه برای مهار کرونا به همکاری مردم و مسوولان برای اعمال دقیق مقررات نیاز است گفت: همکاری مردم و اجرای وظایف ستاد کرونا باید همواره مدنظر برای برون‌رفت از مشکلات قرار گیرد.

مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*