دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

طعنه مهاجری به رستم قاسمی: احداث یک میلیون خانه در سال، کشک بود

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
طعنه مهاجری به رستم قاسمی: احداث یک میلیون خانه در سال، کشک بود

محمد مهاجری، خطاب به رستم قاسمی درباره اعطای زمین رایگان به مردم نوشت: نگران نیستید با این جور گفتارها و رفتارها کاپ ناکارامدترین دولت تاریخ ایران از آقای احمدی نژاد پس گرفته شود و به دولت آقای رئیسی تعلق گیرد؟

مهاجری در یادداشتی خطاب به رستم قاسمی نوشت: برادر عزیز! یک کلمه راست و حسینی به مردم بگویید وعده احداث یک میلیون خانه در سال، کشک بود و امکانش از اول هم وجود نداشت.

محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در یادداشتی خطاب به رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی نوشت:

از: #مااصولگراها

به: آقای #رستم_قاسمی

با سلام

فرموده اید می خواهید به مردم زمین بدهید تا خانه یک طبقه بسازند و راحت زندگی کنند.

درود بر شما. اما:

1- یادتان هست معجزه هزاره سوم را که 15-16سال پیش می گفت می خواهد به هر خانواده ایرانی زمین بدهد تا ویلاهای 500 تا 1000 متری بسازند. دولت او (که جنابعالی هم افتخار حضور در آن را داشتید) پردرآمدترین و در عین حال ناکارآمدترین دولت از زمان هوخشتره تا کنون بود.

2- حرفهایتان بدجوری شبیه به ماری آنتوان آخرین ملکه فرانسه است. او در پاسخ به مردمانی که می گفتند نان نداریم گفته بود خب کیک بخورید!

3- برادر عزیز! یک کلمه راست و حسینی به مردم بگویید وعده احداث یک میلیون خانه در سال، کشک بود و امکانش از اول هم وجود نداشت. حرفی زدیم و حالا هم پس می گیریم. چرا با شعار خانه یک طبقه، باز هم ملت را سر کار می گذارید و سنگ قلاب می کنید؟

4- نگران نیستید با این جور گفتارها و رفتارها کاپ ناکارامدترین دولت تاریخ ایران از آقای احمدی نژاد پس گرفته شود و به دولت آقای #رئیسی تعلق گیرد؟

منبع: اقتصاد نیوز هم اکنون دیگران می خوانند 19 مهر 1401 - 13:42

بیشتر بخوانید

طعنه مهاجری به رستم قاسمی: احداث یک میلیون خانه در سال، کشک بود 2