جمعه 10 فروردین 1403

عرضه «سیب زمینی و پیاز» در میادین پایتخت

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
عرضه «سیب زمینی و پیاز» در میادین پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برای حضور تولیدکنندگان برتر و توانمند استان‌های سراسر کشور به منظور عرضه مستقیم محصول «سیب زمینی و پیاز» در میادین میوه و تره بار پایتخت فراخوان داد.

این سازمان در راستای تعدیل قیمت‌ها و تثبیت بازار و به منظور کمک به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، از تولیدکنندگان توانمند و معتبر مورد تأیید سازمان جهادکشاورزی استان محل تولید، دعوت کرد تا با تسهیلات و شرایط آسان، انواع «سیب زمینی و پیاز» تولیدی خود را به صورت مستقیم در میادین میوه و تره بار تهران عرضه کنند.

گفتنی است، با پیگیری‌های به عمل آمده طی مکاتبه‌ای از جانب مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با رؤسای جهاد کشاورزی استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمانشاه، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان، از آنها خواسته شده است تا تولیدکنندگان مورد تأیید خود را برای عرضه مستقیم انواع «سیب زمینی و پیاز» برای بهره‌مندی از امکانات و تسهیلاتی که به این منظور در میادین میوه و تره بار تهران در نظر گرفته شده است، معرفی کنند.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران سیب زمینی پیاز این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است