سه‌شنبه 17 مهر 1403

عرضه 26 اثر ترجمه شده از آیت‌الله خامنه‌ای در نمایشگاه کتاب دوحه

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
عرضه 26 اثر ترجمه شده از آیت‌الله خامنه‌ای در نمایشگاه کتاب دوحه

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با حضور ایران در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه، حدود 30 عنوان کتاب از آثار مقام معظم رهبری و کتاب‌های مرتبط با ایشان به زبان عربی ترجمه و در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان عرضه شده است.

ازجمله این کتاب‌ها می‌توان به «حیاه المؤمنین»، «جهاد التبیین»، «رساله الصلاه و الصوم»، «الحفاظ علی»، «تفسیر سوره الممتحنه»، «تفسیر سوره المجادله»، «نحو الجنه معا»، «المتقین الحیاه»، «تفسیر سوره التغابن»، «الاقتصاد المقاوم»، «الحسین (ع) مسیره متواصله»، «قضیه فلسطین»، «الوصایا العلویه»، «الحکم العلوی»، «ان مع الصبر نصرا»، «فلسطین»، «ونظم امرکم»، «الاستعمار العالمی»، «الرسائل العائلیه»، «انسان بعمر 250سنه»، «اخلاقیات العلم»، «حقوق الانسان»، «الایمان و مستلزماته»، «روح التوحید»، «عهد الامیر» و «مشروع الفکر الاسلامی» اشاره کرد.

این کتاب‌ها از سوی مخاطبان شیعه قطری، یمنی، لبنانی و ایرانیان عرب زبان ساکن قطر مورد استقبال قرار گرفت.

خانه‌کتاب و ادبیات ایران در هفتمین حضور خود در این نمایشگاه به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان با غرفه‌ای به مساحت 36 مترمربع به معرفی و عرضه 800 عنوان کتاب از 60 ناشر در موضوع‌های کودک و نوجوان، کتب نفیس، آموزش زبان‌فارسی، موضوعات قرآنی، تقریب مذاهب و... می‌پردازد.

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه از بیست‌ودوم خردادماه 1402 آغاز به کار کرده و تا سی و یکم خردادماه 1402 در مرکز نمایشگاه‌های شهر دوحه پذیرای علاقه‌مندان است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

حضرت آیت الله خامنه‌ای

خانه کتاب و ادبیات نمایشگاه کتاب دوحه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
عرضه 26 اثر ترجمه شده از آیت‌الله خامنه‌ای در نمایشگاه کتاب دوحه 2