دوشنبه 16 مهر 1403

عزاداران حسینی به توصیه‌های رهبری و مصوبات ستاد ملی کرونا عمل کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عزاداران حسینی به توصیه‌های رهبری و مصوبات ستاد ملی کرونا عمل کنند

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: عزاداران حسینی در عزاداری‌ها، منویات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین قرار داده و به مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، عمل کنند.

سردار جهانبخش کرمی، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به اهمیت ماه محرم و زنده نگه داشتن نام اسلام، تاکید کرد و افزود: استکبار ستیزی، دفاع از قرآن، دفاع از اسلام، زیر بار حرف دشمن نرفتن از جمله پیام‌های مهم عاشورا است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم‌های ماه محرم، بستگی به تصمیمات ستاد ملی مدیریت مقابله با ویروس کرونا دارد، اظهار داشت: رهبری فرموده‌اند کارشناسان باید در خصوص چگونگی برگزاری مراسم‌های ماه محرم تصمیم بگیرند و همه موظف هستیم که مطابق با منویات مقام معظم رهبری عمل کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم ایران در این سال‌ها نشان داده‌اند که همواره در خط رهبری عمل می‌کنند و نسبت به تمامی موضوعات بصیرت دارند، گفت: به یقین عزاداران حسینی طبق فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همچنین مصوبات ستاد مبارزه با کرونا عزاداری‌های خود را انجام خواهند داد.

سردار کرمی افزود: کسانی که در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت کردند همین بچه هیاتی‌ها و بچه مذهبی‌ها بودند و این قشر همواره بصیرت بالای خود را نسبت به تمام مسایل نشان داده‌اند و به حتم همین قشر در ماه محرم امسال نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت کردن دستورات ستاد مقابل با کرونا بار دیگر شور و شعور حسینی و بصیرت خود را به رخ همگان خواهند کشید.

وی در ادامه به چگونگی برگزاری مراسم یوم‌العباس اشاره کرد و گفت: برگزارکنندگان دسته حسینیه اعظم نیز قطعا از فرمایش‌های مقام معظم رهبری و ستاد مبارزه با کرونا تبعیت خواهند کرد وحسینیه اعظم زنجان برای لبیک به منویات مقام معظم رهبری تصمیم دارد در روز هشتم محرم رزمایش عظیم کمک‌های مومنانه را به نمایش بگذارد و قطعا با این کار حسینیه در کل ایران تبدیل به الگو می‌شود.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه مراسم یوم‌العباس زنجانی‌ها از یک وجهه بین‌المللی برخوردار است افزود: رزمایش کمک‌های مومنانه کار نیک و پسندیده‌ای است که خوشبختانه این اقدام در کل کشور در ماه‌های اخیر به خوبی اجرا شده است و با توجه به شرایط کرونایی مراسم یوم‌العباس نیز در هشتم ماه محرم به صورت رزمایش کمک مومنانه در سرتاسر مسیر برگزار خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*