دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

در 19 ماه اخیر سازمان بهشت زهرا شرایط سختی را تحمل کرد و اگر زیرساخت خوبی نداشت نمی توانست این بحران را پشت سر بگذارد.

الگوریتم توانست سلول‌های بیمار را از مرجع جدا کند و کاربر را قادر سازد تا به مشخص کردن سلول‌های مورد نیاز برای درمان موارد خفیف و شدید کووید -19 بپردازد. تغییرات بیولوژیکی میان بیماران، بر کیفیت روند نقشه‌برداری تاثیر نگذاشت.

اگر بخواهیم روند کشوری را تحلیل کنیم می‌توانیم بگوییم به قله پیک رسیده‌ایم ولی فعلا نمی‌توان درمورد اینکه قله را رد کردیم یا روند به شکل افقی طی خواهد شد، یا حتی مجددا صعودی خواهد شد صحبت کرد و باید تا آخر یکی دو هفته صبر کنیم تا بتوانیم قضاوت کنیم.

حال 332 بیمار وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

می‌دانیم که سازمان جهانی بهداشت این واکسن‌ها را قبول کرده و به همه جوامع توصیه کرده که باید سعی کنید، واکسیناسیون را با هر پلتفرمی انجام دهید. حتی اگر اثرش کم است.

پس از تخلیه کلیه نیروهای خارجی، نیروهای طالبان وارد محوطه فرودگاه کابل شدند.

همیشه شنیده‌ایم که شکایت از وضع موجود و گله‌کردن دردی را دوا نمی‌کند و فقط روحیه خود و اطرافیان را خراب و خراب‌تر می‌کند. باید دائما حالمان خوب باشد و به دیگران انرژی مثبت منتقل کنیم. اما کاترین نورلاک می‌گوید گله‌کردن می‌تواند مفید باشد و آدم‌ها را از تنهایی‌شان نجات دهد.

بیش از هزار و 500 تا هزار و 700 نفر افراد کارتن خواب هستند که به ندرت دارای مدارک هویتی کامل هستند. از آنجا که واکسیناسیون با کدملی انجام می‌شود باید تدبیری اندیشیده شود تا بحث مدارک هویتی این افراد حل شود.

در سفر عبداللهیان به عراق، صحبت‌هایی درباره اعزام زائران مطرح شده است اما از سوی عراق پاسخی مطرح نشده است

این تغییرات شامل کاربران اینستاگرام می‌شود که پیش از این تاریخ تولدشان را در این اپلیکیشن وارد نکرده بودند.

اعمال محدودیت های جدی تر در مرزهای کشور و به خصوص انجام قرنطینه های هوشمند در مبادی ورودی مرزهای زمینی و هوایی بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان نیز واکسن‌های سینوفارم، برکت و آسترازنکا را دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دانشجویان از میان این واکسن‌ها، حق انتخاب دارند.

سعید احمدعباسی (2 گل)، حسین طیبی، حمید احمدی، علی اصغر حسن‌زاده (2 گل)، احمد اسماعیل پور و سینا پرکاس در این بازی گل های ایران را به ثمر رساندند.

سخنگوی پنتاگون: عملیات در افغانستان به زودی تمام می‌شود اما تلاش‌های ما برای حمایت از امدادرسانی ادامه می‌یابند و به رغم اینکه ماموریت خطرناکی است اما ما قدرت ادامه عملیات با ادامه خروج نیروهایمان را داریم.

حاشیه های امین شایانمهر خبرنگار همراه رئیس جمهور در سفر به خوزستان

از شهروندان درخواست می‌کنیم در مصرف آب صرفه جویی و مدیریت مصرف را مدنظر داشته باشند تا بتوانیم تامین آب مطمئنی را در روزهای آتی فصل تابستان داشته باشیم