پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

شرایط اکولوژیک هر منطقه شامل حداکثر دما، حداقل دما، وضعیت آب و خاک است که باید این موارد را در نظر گرفته شود و درخت‌های مناسب بکاریم.

وی ادامه داد: به این ترتیب علاوه بر برنامه‌های شهرداری برای خرید اتوبوس و اورهال، این اتوبوس‌های جدید نیز به ناوگان اتوبوسرانی وارد خواهند شد و این اتفاق ظرف چند ماه آینده عملیاتی خواهد شد.

مستر کارت و ویزا کارت شرکت‌های خدمات مالی آمریکایی چندملیتی است که در زمینه ارائه خدمات کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی و مدیریت سامانه‌های پرداخت بانکی فعالیت می‌کنند.

تورم اجاره بها از سال 96 تا تابستان امسال نزدیک به 23 درصد افزایش را نشان می‌دهد. در تابستان 96 تورم اجاره بها 4 درصد است که در تابستان امسال به بیش از 27 درصد افزایش یافته است.

این سدان را شاید بتوان اسپرت ترین نمونه سال های اخیر در جزئیات بدنه دانست هر چند که پیشرانه آن چنگی به دل نمی زند اما در تزئینات بدنه ردپای تفکر سئات - مانند آنچه که در هاچ بک های آتشین خود اجرا می کند - مشاهده می شود.

ارزانترین تریم چروکی 2022 با قیمت پایه 33995 دلار در بازار آمریکا عرضه می شود.

طبق گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی مقرر شده به دارندگان سهام عدالت 530هزار تومانی، 550هزار تومان و به دارندگان سهام عدالت یک میلیونی، حدود یک‌میلیون تومان سود پرداخت شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت سوم امروز شنبه مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 1401، پس از عدم رای دو سوم نمایندگان به جزء 1 بند ق تبصره 6 لایحه، پیشنهاد اصلاحی روح الله نجابت در خصوص این بند را بررسی کرده و در نهایت با آن موافقت کردند.

هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی ماهان با شماره پرواز 5105 و با تعداد 240 مسافر شامل دانشجویان و ایرانیان مقیم اوکراین در ساعت 18:55 دقیقه امروز (به وقت محلی) در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات همچنین در توئیتر اعلام کرد: با توجه به تداوم اختلالات مسیر شبکه از اوکراین، وزارت ارتباطات در حال برقراری لینک‌های جایگزین از طریق سایر مسیرهای بین المللی است.

الگوی مصرف برق در ماه‌های غیر گرم 200 کیلووات ساعت است و در تابستان به دلیل استفاده از وسایل سرمایشی افزایش می یابد. یعنی در مناطق عادی و معتدل کشور که شامل حدود 80درصد از کشور می شود، به 300 کیلووات ساعت افزایش می یابد.

طی مراسمی از سید مظفر عبدالله کارآفرین و مدیرعامل کشت و صنعت روژین تاک تقدیر به عمل آمد و به وی نشان امین الضرب اهدا شد.

بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که بر اساس تعاریف مندرج در سیستم، «حق اولاد» از طرف صندوق به آنها پرداخت می‌شود، به ازای هر فرزند مبلغ ثابت یک میلیون و 500 هزار ریال پرداخت شده است.

مبنای افزایش تعرفه گاز مشترکان پرمصرف، قیمت گاز صادراتی نیست و خیلی پایین‌تر از آن است و به‌صوت پلکانی محاسبه می‌شود.

بدین ترتیب اطلاعاتی نظیر کد ملی، تاریخ تولد و... را دریافت و در نهایت با ثبت نام در سامانه ها و اپلیکیشن های بانک نظیر بام و بله، نسبت به انتقال وجه از حساب افراد اقدام می کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ادامه داد: اقناع مجلس براساس وضعیت اقتصادی مردم است، یعنی با لایحه دولت، نباید به مردم فشار وارد شود.