جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

یکی از سخنگویان شرکت کره‌ای در رابطه با این موضوع گفت که به خاطر تحولات اوکراین، هرگونه ارسال محصول به روسیه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

تمام ادارات کل تابعه مکلف هستند با برنامه ریزی ها و نظارت های دقیق، شرایط عملیاتی شدن این دستور العمل را در زیرمجموعه مربوطه دنبال کنند تا با شناسایی لایه ها و بسترهای فساد، برخورد جدی و قانونی لازم از سوی نهادهای نظارتی و کنترلی صورت پذیرد.

معامله‌گران این بازار 445 هزار معامله به ارزش 53 هزار و 806 میلیارد ریال انجام دادند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، قیمت‌های نفت هفته گذشته رشد چشمگیری داشتند و همزمان قیمت همه کالا‌ها از محصولات کشاورزی و فلزات گرفته تا بنزین تحت تاثیر حمله روسیه به اوکراین، افزایش پیدا کردند.

مالکیت زمین یا واحد مسکونی در صورت فوت هریک از پدر و مادر بر اساس موازین قانونی ارث به ورثه متوفی تعلق می‌گیرد.

در این میان اما یک تعداد مشترک جزو مشترکان خیلی پرمصرف به حساب می آیند و مصرف برق آن‌ها به بیش از دو برابر و برخی تا 20 و حتی 70 برابر می رسد.

با پی‌گیری‌ها و مذاکرات فنی انجام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی، ممنوعیت واردات فلفل دلمه‌ای ایران از سوی روسیه رفع و صادرات این محصول از سر گرفته خواهد شد.

همچنین تسهیلات پرداختی این بانک در حوزه درمان، تسهیلات ضروری و مسکن نیز به تعداد28،691 فقره تسهیلات و جمعاً 1،666 میلیارد ریال بوده است.

اگر واحد مسکونی در شهرهای بالای 100 هزار نفر بیش از 120 روز خالی از سکنه باشد، مشمول مالیات می‌شود.

نارضایتی هایی نیز در خصوص درج اطلاعات و سود سهام عدالت وجود داشت که امیدوارم با واریز سود مشکلات مردم در این حوزه رفع شود.

فورد به این نکته اشاره کرده که اورست قابلیت عبور از مسیرهای دشوار آبی با عمق 800 میلیمتر را دارد.

این ون یک خودروی کاملا کاربردی است که می توان از آن به عنوان تاکسی، خدمات حمل و نقل هتل ها، خانواده و همچنین تشریفات VIP استفاده کرد.

سود سهام عدالت برای سهامدارانی که دارای سهام یک میلیونی هستند، نزدیک به یک میلیون تومان است، اما برای مشمولان دارای سهام 530هزار تومان حدود 550 هزار تومان سود پرداخت می‌شود.

بانک مرکزی (شورای پول و اعتبار) مکلف است سیاست های پرداخت تسهیلات بانکی را به گونه ای تنظیم کند که سهم بخش صنعت و معدن از تسهیلات پرداختی سالانه طی اجرای قانون برنامه حداقل 40 درصد باشد.

آتنا پاپوآ رییس سرویس فدرال نظارت بر حفظ حقوق مصرف کنندگان روسیه امروز پنجشنبه طی نامه‌ای رسما اعلام کرد ممنوعیت صادرات فلفل دلمه‌ای ایران به روسیه از 5 مارس 2022 مطابق با 14 اسفند برطرف شده است.