یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

رودخانه قزل‌اوزن طولانی‌ترین و یکی از مهمترین رودخانه‌های شمال غرب کشور به شمار می‌رود که از کوه‌های چهل چشمه کردستان سرچشمه می‌گیرد. این رود وحشی در پی بارش‌های اخیر دوباره جان گرفت و سد منجیل را پر آب کرد.

بررسی ارقام تجمعی مقدار تولید پالایشگاه های بورسی در دو بازه زمانی 12 ماهه 1401 و 1402 خبر از آن می‌دهد که پالایش نفت شیراز با افزایش 12 درصدی مقدار تولید، بیشترین درصد افزایش مقدار تولید را از آن خود کرده است. به طوری که مقدار تولید این شرکت از حدود سه میلیون مترمکعب در سال 1401 به سه میلیون و 379 هزار مترمکعب در سال 1402 رسیده است.

علی باقری، معاون سیاسی وزارت خارجه ایران: در صورت سرزدن خطای مجدد از سوی دشمن، صهیونیستها بدانند که دیگر 12 روز وقت نخواهند داشت و سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود.

در این ویدئو 5 آشپز روستایی شناخته شده هندی را خواهید دید که به کباب کردن خلاقانه دو بز در یک تنور زیرزمینی می‌پردازند.

سرپرست ایران در برزیل: متاسفانه در جریان مسابقه بانوان یک اتفاق ناگوار برای فاطمه امینی افتاد و در اوایل راند اول سلاحی که 10 روز پیش خریده بود و جدیدترین سلاح بود خراب شد.

جگوار‌ها هنگام شکار ساکت و محتاط هستند و طعمه خود را غافلگیر می‌کنند. دارای آرواره‌های قوی و چنگال‌های تیز هستند که به آن‌ها کمک می‌کند طعمه‌های خود را به طور موثر دستگیر کنند. معمولاً در شب شکار می‌کنند که به آن‌ها فرصت می‌دهد تا خود را پنهان کنند و بی‌صدا شکار خود را تعقیب کنند. شناگران خوبی هستند و می‌توانند در محیط‌های آبی شکار کنند، گاهی اوقات در آب شیرجه می‌زنند و ماهی یا سایر...

شرکت خطوط هوایی قطر اعلام کرد این کشور پروازهای خود به ایران را از سر گرفته است.

یک متخصص طب سنتی درباره مراقبت‌های دوران بارداری صحبت کرد و گفت: شربت عسل می‌تواند منجر به زیبا شدن چهره جنین شود.

امیر عبداللهیان در این تماس تلفنی آخرین مواضع و دیدگاه های کشورمان را در مورد روند تحولات در منطقه به خصوص بعد از عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه اهداف نظامی تجاوزگر رژیم صهیونیستی و در راستای دفاع مشروع و تنبیه این رژیم، همچنین تحرکات کشورمان در عرصه های سیاسی و حقوقی و بین المللی را تشریح کرد.

تراکتور که بعد از شکست سنگین و دور از انتظار مقابل ذوب آهن با پاکو خمس برای جدایی به توافق دست یافته، برای جانشینی این سرمربی اسپانیایی که جایگاه سوم جدول را در اختیار داشت، به دنبال انتقال یحیی گل‌محمدی بود.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در ترکیه به سر می‌برد، امشب در حاشیه دیدار تیم‌های آنالیا اسپور و گالاتاسرای با وینچنزو مونتلا بازیکن سابق و نامدار فوتبال ایتالیا و سرمربی فعلی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد.

مدیر شبکه زنگ زد تا کتونی‌ام را از پا درآورم

در این ویدئو یک بلاگر باتجربه روشی ساده و کاربردی برای جرم گیری و رسوب زدایی عمیق لباسشویی را یاد می‌دهد.

بر اساس بررسی انجام شده، تصاویر دختر شاهزاده اردن متعلق به حضور در نیروی هوایی برای کمک به غزه است و ادعای حضور او در مقابله با پهپادهای ایران «نادرست» ارزیابی می‌شود.

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور اخبار گسترده رسانه‌ای مبنی بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور را تکذیب کرد.