پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

به بهانه گلزنی مهاجم 25 ساله، سایت اسکای اسپورتس ایتالیا، رده‌بندی 10 پرش بلند تاریخ فوتبال که منجر به ثبت گل شده‌اند را منتشر کرد.

این ویدئو که در خیابان های توکیو ژاپن ضبط شده است، نمایی تماشایی از فرآیند دیدنی پخت برنج سرخ شده با تخم مرغ توسط یک آشپز مشهور خیابانی را نشان می دهد.

علی مطهری، نماینده سابق مجلس، به عفو چهار فعال محیط زیست واکنش نشان داد.

حامد یزدی مهر: سازمان هواشناسی برای فردا چهارشنبه 22 و روز پنج شنبه 23 فروردین ماه تشدید فعالیت سامانه بارشی با بروز رگبار باران، رعد و برق، وزش باد خیلی شدید و احتمال بارش تگرگ در نیمه شمالی و غرب استان تهران به‌ویژه ارتفاعات را پیش‌بینی کرده است

فرمانده پلیس راه مازندران: هم‌اکنون در محورهای مواصلاتی هراز و کندوان تردد پرحجم و ترافیک سنگین گزارش می‌شود.

با آزادی نیلوفر بیانی، سپیده کاشانی، هومم جوکار و طاهر قدیریان همه فعالان محیط زیست زندانی، بعد از 6 سال آزاد هستند.

مدیرعامل توانیر: تبلیغ کولرهای گازی در صداوسیما و رسانه‌ها به‌دلیل مصرف انرژی بالا و فاقد سازگاری لازم با اقلیم‌های مختلف کشور ممنوع شد.

باشگاه پرسپولیس به رای دستور موقت محرومیت برای کاپیتان تیم، اعتراض دارد.

بهروز ایران نژاد: در پی دریافت گزارش تلفنی مبنی بر ناپدید شدن مرد 73 ساله در استخر کشاورزی در زمین‌های کشاورزی کمربند شمالی اراک بلافاصله یک تیم فوریت پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

سؤال: کسی که در ماه رمضان مسافرت کرده، آیا علاوه بر قضا، باید کفاره هم بدهد؟

رئیس‌جمهور تاجیکستان و نخست‌وزیر بنگلادش در پیام‌هایی فرارسیدن عید سعید فطر را به رئیس جمهور اسلامی ایران تبریک گفتند.

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (سه شنبه) بازار طلای تهران با یک میلیون و 850 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته (دوشنبه، 20 فروردین) به 43 میلیون و 250 هزار تومان رسید.

محمد دانشگر مدافع تیم سپاهان در این بازی و در دقیقه 29 پس از برخورد با یوسف کی شمس به شدت از ناحیه کتف با مصدومیت رو به رو شد و نتوانست بازی را ادامه دهد و پس از آن بلافاصله راهی بیمارستان شد.

جوزف فیلیپ پیر ایوس الیوت ترودو (زاده 18 اکتبر 1919 - درگذشته 28 سپتامبر 2000) پانزدهمین نخست‌وزیر کانادا بود که از 20 آوریل 1968 تا 3 ژوئن 1979 و سپس از 3 مارس 1980 تا 30 ژوئن 1984 در این سمت باقی ماند. در این تصویر که مربوط به سال 1973 می شود، وی جاستین ترودو نخست وزیر فعلی کانادا را در اوتاوا زیر بغلش زده و حمل می کند!

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید در قانون جدید فیرپلی مالی باشگاه‌ها تنها 70 درصد بودجه خود را برای تیم بزرگسالان باید اختصاص بدهند.

پزشک فوق تخصص لاپاراتومی: این بیمار برخی روش‌های کوچک کردن معده، دارو درمانی و ورزش را نیز تجربه کرده بود، ولی پاسخ مفیدی نگرفته بود و پس از مراجعه تصمیم به عمل لاپاراسکوپی گرفته شد و عمل لاپاراسکوپی یا خارج کردن معده روشی نوین است که رایج شده و تنها در چند دانشگاه بزرگ کشور انجام می‌شود.