چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

موشک بالستیک ایران به سمت اسرائیل شلیک شد.

ساعتی پیش اولین موج حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت اهدافی در سرزمین‌های اشغالی آغاز شد.

روغن نعناع فلفلی برای کاهش درد، بهبود خواب و تقویت حافظه موثر است.

در حالی که برخی از کشورهای غربی از جمله انگلیس هرگونه مشارکت برای کمک نظامی به رژیم صهیونیستی را انکار می‌کنند، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از مشارکت جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در رهگیری پهپادهای ایرانی در آسمان اردن و سوریه خبر داد.

گروه هکری حنظله بامداد امروز یکشنبه اعلام کرد که رادارهای رژیم صهیونیستی را هک کرده است.

بایدن قرار است به زودی با مقامات امنیت ملی آمریکا در واشنگتن برای بررسی اوضاع جاری در خاورمیانه و حمله ایران به اسرائیل تشکیل جلسه اضطراری دهد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی به نقل از منابع عراقی اعلام کرد حشدالشعبی برای پاسخ به حملات احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی در وضعیت آماده باش قرار دارد.

در اینجا به معرفی پنج مورد از قدرتمندترین موتورهای خودرو در صنعت اتومبیل‌سازی می‌پردازیم که با عملکرد خیره‌کننده خود در تاریخ جاودانه خواهند شد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که کابینه جنگ این رژیم لحظاتی پیش در زیر زمین وزارت جنگ این رژیم و در پناهگاه تشکیل جلسه داده است.

نخست وزیر انگلیس در تداوم مواضع مداخله جویانه و حمایت‌های بی‌دریغ این کشور از رژیم صهیونیستی، گفت: بریتانیا به دفاع از امنیت (رژیم) اسرائیل ادامه خواهد داد.

کاخ سفید اعلام کرد که ساعاتی قبل از انتشار گزارش‌های مربوط به حمله پهپادی سپاه جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اسرائیل، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا سفرش به دلور را لغو و به واشنگتن بازگشت تا با تیم امنیت ملی خود درباره رویدادهای خاورمیانه مشورت کند.

خبرگزاری رویترز بامداد امروز یکشنبه به نقل از منابع نظامی سوری گزارش دادند پافند‌های روسی ارتش سوریه در اطراف شهر دمشق و پایگاه‌های نظامی این کشور به حالت آماده باش درآمده‌اند.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که برای اولین بار از زمان آغاز جنگ غزه، در حال حاضر هیچ هواپیما و جنگنده اسرائیلی بر فراز نوار غزه وجود ندارد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، همزمان با آغاز حمله ایران به رژیم صهیونیستی، شهرک‌نشینان به شکل بی سابقه‌ای به سمت فروشگاه‌ها هجوم برده‌اند.