جمعه 7 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

پیروزی جبهه مقاومت و نیروهای مسلح در تنبیه نیروهای کودک‌کش و صهیونیست را در عملیات مقتدرانه وعده صادق تبریک می‌گویم. ما اقتدار امروز کشورمان را مدیون شهدا به ویژه شهدایی نظیر شهید طهرانی مقدم هستیم.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران: بیمه شدگان مبتلا به آلزایمر و دمانس نیز می‌توانند از مزایای مازاد بر بیمه پایه بسته این ردیف از جمله برخی خدمات پزشکی و توانبخشی با رعایت ضوابط مربوطه بهره‌مند شوند، همچنین امکان بهره مندی این بیماران از مزایای مساعدت‌های موردی موضوع تبصره ذیل ماده 9 اساس نامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج نیز فراهم است.

کنترل اقتصادی کشور در وضعیت فقر و گرانی کنونی، اهمیتی کم تر از انتقام سخت ندارد. سودمند تر وقتی است که فردای جنگ و موشک باران، تکانه های اقتصادی زمینه تنش دیگری در داخل نگردد. جامعه ایران تحمل اقتصاد جنگی را ندارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، درخصوص نابسامانی‌های بازار ارز و طلا طی روزهای اخیر در بازار کشور و عوامل دخیل در آن گفت: نابسامانی‌های اخیر در بازار عوامل مختلفی داشت، همین حادثه حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری کشورمان در سوریه هم بی‌تأثیر نبود ولی مهم‌تر از آن‌ها بحث مدیریت است.

خلاصه بازی منچستریونایتد 2 - لیورپول 2 در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس 2023/24 - هفته 32

در این رابطه یک نفر تیرخورده دستگیر شده و تلاش برای دستگیری سایر افراد شرور مسلح ادامه دارد.

در این ویدئو، دو قلاده یوزپلنگ آسیایی در توران را مشاهده کنید.

وی با بیان اینکه تعدادی از تروریست‌ها درحین فرار وارد یک مجتمع مسکونی شده و چند نفر از اعضای خانواده‌های ساکن در آن را به گروگان گرفتند، گفت: بلافاصله اوضاع تحت کنترل پلیس درآمد و دقایقی پیش با ورود یگان‌های ویژه فراجا گروگان‌ها از دست عوامل تروریستی آزاد شدند.

در این ویدئو، گروگانی که با خواهر کوچکترش به دست تروریست‌ها افتاده بود آزاد شد و در مصاحبه با او از نیرو‌های بسیجی و سپاه تشکر کرد.

اولین خاصیت از خواص اعجاب انگیز هسته انبه، تأثیر آن در افزایش سلامت مو است. استفاده مرتب و مداوم روغن هسته انبه می‌تواند میزان ریزش مو را کاهش دهد و از سفید شدن زود هنگام موی سر جلوگیری کند.

در پی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری ایران در دمشق 7 تن از پاسداران ایران به شهدات رسیدند.

مدارک لازم برای تعوض پلاک خودرو در سال 1403 اعلام شد.

در هر جای ایران، می‌توانید یک پدیده طبیعی و منحصر به فرد ببینید. اینجا اسکله بریس در چابهار هست که باد سالهاست به سینه کوه می‌وزد و اجازه نمی‌دهد اشیاء سبک داخلش بیافتد.

در این ویدئو، سفیر ایران در سوریه: بین 5 تا 7 نفر در حمله اسرائیل به شهادت رسیدند را مشاهده کنید.

اگر چه محمد محبی برای بازگشت به استقلال و بازی دوباره در این تیم ابراز تمایل کرده است، اما به نظر امکان خرید این بازیکن از سوی باشگاه استقلال وجود ندارد.

استان کرمانشاه با آب و هوای معتدل کوهستانی یکی از استان‌های تاریخی و فرهنگی ایران به‌شمار می‌رود که با دارا بودن آثار باستانی زیادی از جمله طاق بستان، مجسمه هرکول، کتیبه بیستون، معبد آناهیتا و... مقصدی جذاب برای مسافران نوروزی است.