شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

اگر چه محمد محبی برای بازگشت به استقلال و بازی دوباره در این تیم ابراز تمایل کرده است، اما به نظر امکان خرید این بازیکن از سوی باشگاه استقلال وجود ندارد.

استان کرمانشاه با آب و هوای معتدل کوهستانی یکی از استان‌های تاریخی و فرهنگی ایران به‌شمار می‌رود که با دارا بودن آثار باستانی زیادی از جمله طاق بستان، مجسمه هرکول، کتیبه بیستون، معبد آناهیتا و... مقصدی جذاب برای مسافران نوروزی است.

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق، در ارتفاعات و نواحی سردسیر برف، وزش باد شدید، برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد تگرگ، در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها همراه با مه را طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده خبر داد.

حسن ریوندی روی آنتن صداوسیما: تلویزیون چند تا مجری خل و چل داره که یکیشون بهمن هاشمیه!

احسان گل محمدی روزنامه نگار با انتشار این فیلم از شهر عشق آباد در اینستاگرام خود نوشت: شاید ندانید، اما در ترکمنستان تنها می‌توانید خودرو نقره‌ای و سفید بخرید. در این کشور داشتن ماشینی غیر سفید و نقره‌ای رنگ ممنوع است و فقط رئیس جمهور ماشین سبز رنگ دارد.

یک عمر شنیدیم که مانتیس یکی از بیرحم‌ترینِ قاتلان است، ولی در این ویدیو می‌بینیم زنبور، زنده زنده مانتیس در حال شکار را نصف می‌کند.

به گفته رییس پلیس فتا تهران، به‌تازگی کلاهبرداران با دسترسی غیرمجاز به اکانت شبکه اجتماعی افراد، از آشنایان آن‌ها درخواست پول یا ارز دیجیتال می‌کنند.

دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس به اسرائیل هشدار داده است که اگر اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه را ندهد و تابع قوانین بین‌المللی نباشد، همکاری‌های تسلیحاتی با این رژیم متوقف خواهد شد.

فیل‌ها ظاهراً موجودات کم خطری است، اما واقعیت آن است که اگر یک فیلم عصبانی شود، قدرت وحشتناکش می‌تواند یک کامیون را از روی زمین بلند کند؛ اتفاقی که می‌تواند به واسطه احساس حمله به او یا هر تهدید دیگری به وجود بیاید. این اتفاق در آفریقا رخ داد و یک فیل یک کامیون توریستی را در یک سافاری از روی زمین بلند کرد و به زمین کوبید. هیچ کس آسیب ندید، اما یکی از رهگذران گفت که آن‌ها معتقدند افرادی...

سفره افطاری ساده بر روی پل طبیعت در روز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام برپا شد.

ویدیویی از لحظه‌ای که یک فیل یک کامیون توریستی را در یک پارک سافاری در آفریقای جنوبی بلند و سپس رها می‌کند منتشر شده است. در این ماجرا کسی آسیب ندید، اما یکی از رهگذران گفته است که باور داشتند افراد داخل کامیون ممکن است بمیرند. تحقیقات مسئولان سافاری در مورد این حادثه در حال انجام است.

با ما همراه باشید تا 9عبارتی که ممکن است نشان‌دهنده ناامنی‌های پنهان‌مان باشند را با شما در میان بگذاریم.

در ایام نوروز تمامی ناوگان اورژانس تهران اعم از اتوبوس آمبولانس ها، موتورلانس ها و... در خدمت مردم خواهند بود و عوامل اورژانس در شرایطی که مردم در تعطیلات هستند، نوروز خود را برای سلامت و مراقبت از جان مردم در محل کار و ماموریت سپری خواهند کرد.

جزییات جدیدی از ماجرای برکناری جواد ظریف از نمایندگی سازمان ملل و مخالفت رهبری و نامه نگاری احمدی نژاد با بوش در کتاب پایاب شکیبایی، انتشارات اطلاعات.

نبرد استرلیتز یکی از مشهورترین جنگ‌های ناپلئون است که در آن فرانسه در کمتر از 9 ساعت، سپاه عظیم روسیه را در هم می‌شکند. از این جنگ به عنوان یکی از تاکتیکی ترین جنگ‌های دوران گذشته یاد می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی شورای نگهبان گفت: آقای دکتر روحانی نماینده‌ای نداشته که در جلسه شورای نگهبان حاضر شود و یکی از اعضای شورا هم در تماس تلفنی با دکتر روحانی فقط خبر ردصلاحیت ایشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اطلاع داده است.