شنبه 1 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

پرده برداری از حقیقتی باورنکردنی درباره فیل فودن بازیکن باشگاه منچستر سیتی که هیچ کس نمی‌داند...

ماشین بازی مشهدی‌ها در زمین یخزده یکی از پارک‌های شهر را مشاهده می‌کنید. این پارک مقصد‌های تفریحی محبوب برای خانواده‌ها و جوانان مشهدی است.

معاون هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر اعلام کرد: امروز یک راننده کامیون که در سیل گرفتار شده بود با تلاش نیرو‌های هلال احمر نجات پیدا کرد.

امنیت، یکی از مهمترین ارکان حیاتی، خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌آید و درباره آن کاملا حساس هستیم و از هیچ اقدامی برای صیانت و پاسداری از آن دریغ نمی کنیم و درباره آن، با هیچ‌کس و هیچ جریان و قدرتی، شوخی و تعارف نداریم.

ایستگاه راه آهن در این حمله کاملا ویران شد، آتش گرفت، نما و بخشی از طاق آن بر اثر حمله شبانه فرو ریخت.

تویوتا پرادو با کابین عجیب و فرمان خلبانی، و آپشن جدید خود همه را شگفت‌زده کرد. این خوردوی برقی بدون پدال ساخته شده است.

در این ویدئو مشاهده می‌کنیم که چگونه یک مرغدار اهل ترکیه با یک دبه 20 لیتری به راحتی برای مرغ‌ها دانخوری و آبخوری ساده و کاربردی درست می‌کند.

همچنین در فهرست آمار فوتی‌های این بیماری در حال حاضر بعد از آمریکا، برزیل با بیش از 700 هزار فوتی و هند با بیش از 500 هزار فوتی، بیشترین مرگ و میر کرونایی را به ثبت رسانده‌اند.

در این ویدئو یک بلاگر مشهور هندی یک ایده آسان و سریع برای پاک کردن رسوب شیر حمام با لیموترش و جوش شیرین را به شما یاد می‌دهد.

در این ویدئو یک زوج روستایی اهل چین را خواهید دید که مراحل تماشایی پاک کردن و پخت سیرابی بزرگ را خواهید دید.

یک زائر زن در مسجدالحرام و در کنار خانه خدا به دلیل حمل پرچم فلسطین توسط مأموران امنیتی عربستان سعودی دستگیر شد. مقامات سعودی پیش از این نیز چندین زائر را به اتهام حمایت از فلسطین در مکه بازداشت کرده بودند.

دیدار خیریه‌ای موسوم به Match for Hope در دوحه قطر در جریان است که از جمله بازیکنان مطرحی که در آن حضور دارند می‌توان به داوید ویا، روبرتو کارلوس، ادن هازارد، دیدیه دروگبا، کلود ماکله له و کاکا اشاره کرد. همچنین آنتونیو کونته و آرسن ونگر نیز به عنوان مربی در دو سوی میدان حضور دارند.

خلاصه بازی ملوان - استقلال در چارچوب لیگ برتر ایران 1402/03

تیم فوتبال استقلال در دیداری خارج از خانه مقابل ملوان بندر انزلی به یک امتیاز بسنده کرد.