شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

از این پژوهشگر کتاب‌های «جامعه‌شناسی خودکامگی» و «جامعه‌شناسی نخبه‌کشی» منتشر شده است.

خواست به نقاشی صدام سنگ بزنه به جاش رقصید.

اصولی از مخاطبش می خواهد خودش را ارتقا بدهد. سوادش را بیشتر کند. قوه تحلیلی ذهنش را فعال نگه دارد. برای همین اگرچه ظاهر کارهایش آرکائیک است اما باطن آنها امروزی به واقع گزنده و درگیرکننده است.

علیرضا زرگر بنیان گذار و مدیرعامل جایزه ادبی مهرگان به مناسبت درگذشت رضا براهنی، یادداشتی منتشر کرد.

بهترین کارگردانی: جین کمپیون «قدرت سگ» / بهترین کارگردانی: جین کمپیون «قدرت سگ»

مراسم جوایز نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی آکادمی اسکار برگزار شد و فیلم «کودا» در نهایت جایزه بهترین فیلم را به خود اختصاص داد

پژمان جمشیدی بی توجه به تمام حاشیه ها و حرف ها در این دوره 10 ساله فقط کار کرد و سعی کرد خودش را از هرگونه حاشیه و مسائل جنجالی دور نگه دارد و...

ویل اسمیت که در مراسم اسکار، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد، در واکنش به تمسخر مدل موی همسرش توسط مجری برنامه به سمت وی رفت و به صورت او سیلی زد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: امیدوارم که هر دستگاه فعالیت‌های مربوط به خودش را آسیب‌شناسی کند و من بتوانم این مشکلات را در هیأت دولت و یا با وزیر مربوطه مطرح کنم. هم‌افزایی یکی از دستاوردهای این ستاد بود.

نام پدر گیتی قاسمی بعد از اسارت، تا مدت ها در صلیب سرخ ثبت نشده بود و مفقودالاثر شمرده می شد.

ویژه برنامه‌های سال تحویل را یک بار دیگر مرور کنید. همه یک شکل، با مهمان‌هایی که از این شبکه به آن شبکه می‌رفتند و بدتر از همه با حرف‌های تکراری و شعاری.

در میان جاذبه‌های گردشگری همدان، غار علیصدر با 26 هزار بازدید کننده همچنان در صدر پذیرش میهمانان نوروزی است و پس از آن کتیبه‌های تاریخی گنجنامه با 25 هزار و آرامگاه بوعلی‌سینا با 15 هزار بازدید کننده در جایگاه بعدی قرار دارند.

اگر «آگاهی‌نو» برای شما نامی آشنا نیست کافی است یادآور شویم سردبیر آن «محمد قوچانی» است با این تفاوت که صاحب امتیاز و مدیر آن هم هست...

فیلم سینمایی مارمولک پس از سال‌ها از تلویزیون پخش شد. / صداوسیما