چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

برخلاف آنچه برخی افراد و مدیر یکی از موسسات و گالری‌ها گفته «NFT» در ایران غیر فعال است. به محض اینکه وارد اینترنت و فضای «NFT» شوید با ارور 1020 مواجه می‌شوید و این یعنی «NFT» در ایران در دسترس نیست.

کتاب شعر «تو را می‌نویسم» با همکاری ایرج رحمان‌پور از سوی انتشارات «سیفا» در سال 1391 از این نویسنده منتشر شد و این اثر با استقبال مخاطبان به چاپ سوم رسید.

حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی‌فر، شهره لرستانی، فریده سپاه‌منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی‌زاده، امیر غفارمنش، رضا فیاضی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، خسرو احمدی، نیلوفر رجایی‌فر، رابعه مدنی و... در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به گزارش ایرنا، چند روز پیش خبری منتشر شد که فرزاد فرزین به امیکرون مبتلا شده و سطح هوشیاری او پایین است و نمی تواند عکس العمل درستی نشان دهد.

جیم کری نقش‌های درام را نیز تجربه کرد و در سال 1999 در فیلم «مرد روی ماه» ساخته «میلوش فورمن» نقش‌آفرینی کرد و نامزد جوایز انجمن بازیگران آمریکا شد و در سال 2004 هم در فیلم «درخشش ابدی یک ذهن پاک» ساخته «مایلکل گوندری» حضور درخشانی در نقش «جوئل باریش» داشت.

«دورهمی» نوشته دامون نوروزی و کار ندا تمیمی دیگر نمایشی است که از 18 فروردین ساعت 21 در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

شماره نوروزی «قلم یاران» پرونده پُر و پیمانی دارد با عنوان «جناب اشرف» درباره چهره پنهان احمد قوام السلطنه و پاسخ به این پرسش: منجی یا خائن؟

اخباری چون اینکه از بخش پاسپورت کنترل گذر کردم یا اینکه من سوار هواپیما شدم و بر روی صندلی خودم نشستم، ماموران مرزی آمدند و مرا از هواپیما پیاده کردند و یا دو تابعیتی کانادا هستم، همه نادرست است.

به‌لحاظ تعداد، برنامه‌هایی که من با عمو پورنگ داشتم، تعداد بسیار زیادی است اما چیزی حدود 16 سال است که باهم کار می‌کنیم؛ من متولد 1374 هستم و از سال 84 یعنی از ده‌سالگی جلوی دوربین آمدم.

به جامعه سینمایی ایران در مورد شدت و گستردگی این آزارها علیه زنان که اکنون برای اولین بار اعتراض به آن به یک فریاد جمعی تبدیل شده است، هشدار می‌دهیم؛ آزارهایی که علی‌رغم آشکار بودنشان در تمام این سال‌ها نادیده گرفته شده‌اند.

«ویل اسمیت» یک روز پس از مراسم اسکار از «کریس راک»، آکادمی اسکار و بینندگان عذرخواهی و اذعان کرد رفتاری غیرقابل قبول و توجیه‌ناپذیر داشته است.

واژه ترکی آچمز از دو جزء تشکیل شده است: «آچ» (باز کردن) _ مز (پسوند نفی). بنابراین آچمز در اصل یعنی باز نکردن یا بازنشدنی.

اعضای این گروه موسیقی در بهت و حیرت مجبور شدند با بغضی که ناشی از غضب بی‌مدیریتی مسئولان بود، لغو برنامه را با پوزش‌ها به بینندگان خود اعلام کنند اما ببیندگان در حالتی ناباورانه چندساعتی را برای اجرا به انتظار نشستند و در نهایت با دلخوری محل را ترک کردند.

بهترین مدرس، مهم‌ترین مؤلف، تأثیرگذارترین مجله، پُرکارترین نشر، کوشاترین مترجم، موفق‌ترین نهاد، مؤثرترین فارغ‌التحصیل، اثرگذارترین نویسنده غیر‌سیاسی، اساسی‌ترین کتاب اندیشه سیاسی و ممتازترین چهره...

برگشتن نظر مجید اسماعیلی با اجرای آهنگی شاد از وحید موسوی را در ویدئو زیر ببینید.